bellen in het buitenland

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nederlander maar zit op kamers in belgie, ik ben daardoor vaak in belgie en heb ook een belgische simkaart. Maar ik word nogal eens ooit gebeld op mijn nederlandse telefoon, welk abonnement kun je het beste nemen gekeken naar bellen in het buitenland?

Alvast bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

ik heb een vodafone abbo met passport, 'k kan niet zeggen dat het nu echt goedkoper is als je van plan bent je telefoon net zo te gebruiken als in NL.. Ben je nou een echte badgast (lees toerist) die 1 a 2 lange gesprekken met moeders gaat hebben tijdens de vakantie, tja dan ben je wel goedkoper uit.

Ik kan me herinneren laatst iets gelezen te hebben over een dienst waarbij je je mobiel kan doorschakelen naar een VOIP box die hem dan weer doorschakelt naar je simkaart in het buitenland. Waardoor je 1x doorschakelen en voor de rest niets betaalt. Wellicht is dat interessant...
(als je er achter bent hoe dat heet/wat dat is, post ff hier, ik zoek er ook naar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee okej, maar bij welk abonnement gaan de kosten van bellen in het buitenland van je bundel af? Bij HI bijvoorbeeld (wat ik had) kwam het gewoon bovenop de belbunden, ookal had ik nog heel veel belminuten over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 08:32

FongWan

The Stormrider ...

dit kan je zelf eigenlijk ook vinden als je zoekt maar goed dan (ik zal maar geen UTFS zeggen en je toch maar ff helpen). :/

Bij de volgende drie abbo's worden alle kosten met de bundel verrekend en komen niet bovenop de bundel, behalve als je natuurlijk erover heen gaat.

KPN Mobiel, Orange, T-Mobile Flex

De kosten van buitenland tarieven, precieze voorwaarden en dergelijke mag je maar lekker zelf uitzoeken mbv de links die boven mij al gegeven zijn. :)

[ Voor 8% gewijzigd door FongWan op 28-08-2006 21:56 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Volg eerst maar even de tips welke tot nu toe gegeven zijn. Hierna kun je altijd nog om verdere toelichting vragen voor zover de klantenservice je hierbij niet kan helpen (onduidelijkheden e.d.). Je bericht komt nu echter niet bepaald over alsof je zelf al veel gezocht hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Eggy op 28-08-2006 22:23 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.