Denon AVR-2807/3806 multiple output

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:00
Ik ben van plan één van bovenstaande apparaten te kopen, maar na het (vluchtig) doorlezen van de handleidingen en wat zoeken op het internet kan ik niet de bevestiging vinden van een paar vragen die ik nog heb:

1) Kun je meerdere inputs tegelijk afspelen op meerdere outputs? Dus bijv. dat de s-video in van de video wordt 'doorgelust' naar HDMI output 1, en tegelijk HDMI input 2 wordt afgespeeld op component uitgang 2.

2) Kun je een enkele input laten afspelen op meerdere outputs, bijv. component ingang 1 tegelijk naar HDMI out 1 en component out 1?

3) Kun je het geluid van een andere input laten afspelen dan het beeld? Bijvoorbeeld dat je het tv-beeld laat zien (via bijv. component), maar dat je voor het geluid de cd-speler kiest?

Sorry als het noob-vragen zijn, maar ik heb nog nooit met een AV-receiver gewerkt. En voor punt 1 en 2 koop ik hem juist. Heb een tv en beamer in dezelfde ruimte, en ik wil dat elk aangesloten apparaat op beide getoond kan worden. De ene keer bijv. de xbox op de beamer en de satelliet-ontvanger op de tv, de andere keer precies andersom.

[ Voor 20% gewijzigd door sewer op 28-08-2006 17:01 ]

• sewer
Hhhm, geen denon 2807 of 3806 gebruikers die geprobeerd hebben om naar twee uitgangen/schermen tegelijk beeld te versturen :?

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:50
Met geluid zal het wel gaan denk ik, omdat mijn avr-1906 dit ook kan. Dus beeld met andere bron geluid.
Maar het andere kan ik je neit vertellen.

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 14:39

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Ik heb een 3805 gehad en nu een 4306, maar met de 3805 was dit niet mogelijk, met de 4306 weet ik het niet. Je kunt ook maar een source tegelijkertijd actief hebben op de 4306, dus ook daarvoor geld volgens mij een nee. Maar waarom bel je niet even met Penhold (0345-588082)? Die kunnen deze vraag zo beantwoorden.

[ Voor 49% gewijzigd door |sWORDs| op 29-08-2006 16:23 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• sewer
Ah ok, bedankt voor de antwoorden. Ik ben er nu achter dat hetgene wat ik wil video matrix switch heet (je hebt dus een soort matrix waar je elke willekeurige input naar een willekeurige output kunt leiden), maar dat geldt blijkbaar alleen voor dezelfde soort aansluitingen (composiet naar composiet bijvoorbeeld).