Linkeraansluiting Logitech Z2300 geeft weinig geluid meer

Pagina: 1
Acties:

• Arrigi
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-02 23:17
Hoi :)
Ik heb dus een 2.1 Logitech Z2300 set. Deze heeft een pod die je op de geluidsbron aansluit (hier computer) met volumeregeling en basregeling. Van de pod gaat er een kabel naar de subwoofer (waar ook de versterker inzit). Stroomaansluting zit ook op de sub, en de 2 satellieten worden aangesloten op de sub met een soortement cinch-kabel.

Probleem nu is: De aansluiting voor de linker luidspreker geeft maar weinig geluid meer.. opeens. En met weinig geluid bedoel ik dat er wel iets doorkomt. Als ik het volume richting maximaal draai hoor ik nog wel iets... Deze voormiddag deed ie het overigens nog mooi. PC is gewoon aan blijven staan en toen ik terugkwam merkte ik het. Terwijl is er wel een korte stroomstoring geweest: In een andere kamer is een pc herstart en flikkerde het licht. Deze pc is echter niet herstart..

Gecheckt:
- Volumeregelingen (en balans) op pc.. allemaal in orde. Is ook niets aan veranderd terwijl ik weg was.
-Luidsprekers verwisseld van aansluiting: De linker luidspreker werkt nog perfect en de rechter geeft hetzelfde effect op de linkeraansluiting.

Is de versterker kaduuk en kan ik met Logitech/winkel contact opnemen of hebben jullie ideeën?

• Arrigi
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-02 23:17
Ok... Het probleem heeft zichzelf opgelost :?. Jullie zullen het wel horen als het weer optreedt..

edit: Excuses voor de nieuwe post ipv kick btw :X

[ Voor 21% gewijzigd door Arrigi op 28-08-2006 14:27 ]