May the Force be with You instead of Bill
moet je even voordat je het spelletje begint ctl alt delete indrukken en daar Em_exec killen. Dan is het programma van logitec gekild. Na terugkomst kun je dan je logitec weer handmatig via een snelkoppeling terugladen.
Ja daar heb je gelijk in, maar dan zullen die wiel en 4e knop het wel niet doen, ik ga em ff teste!
Helaas dan werkt die 4e knop helemaal niet.
Ik had een andere oplossing, maar de zuigt: aan de 4e knop [shift] koppelen, en in UT dan met shift te springen, werkt wel, maar zo heb ik geen zak aan die knop in windows
Ik had een andere oplossing, maar de zuigt: aan de 4e knop [shift] koppelen, en in UT dan met shift te springen, werkt wel, maar zo heb ik geen zak aan die knop in windows
Verwijderd
Ik heb dat dus OOK opgelost, zet in de muisinstellingen, op te roepen met mooi icoontje in system tray
onder de 4e knop "Middelste knop" Dan beschouwd hij hem als gewone middelste windows knop, in Windows gebruikt hij hem dan als vrije scroll functie, (dat als je daar op drukt je met gewone muisbewegingen kunt scrollen) en je kunt dan dus ook zonder iets te doen de text langzaam naar beneden laten scrollen, errug handig om een topic te lezen.
Ik heb onder echte middelste de webwheel en start daar Iexplore wel mee op, kan ik 5 verschillende startlocaties opgeven
Ik heb onder echte middelste de webwheel en start daar Iexplore wel mee op, kan ik 5 verschillende startlocaties opgeven