Totalin / Ozgur Media

Pagina: 1
Acties:

• Puntslash
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb sinds een half jaar een reseller account bij Totalin. In het begin verliep alles prima, vragen werden binnen een aantal uur beantwoord en problemen werden direct opgelost.

Nu is Totalin overgenomen door Ozgur Media en sindsdien is het drama. Ik heb nu al 2 mailtjes gestuurd met vragen, die na een week nog niet beantwoord zijn.

Wat kan ik hier mee? Het liefst wil ik af van mijn reseller pakket, en de helft van het betaalde bedrag terug.

Het gaat dus over een overname, zonder dat ik daar van wist. De algemene voorwaarden zijn ook aangepast zonder dat ik op de hoogte ben gebracht.

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
misschien een idee om met je advocaat te gaan praten?

• Puntslash
  • Niet online
Als ik die had..
Er zijn toch nog wel andere opties hoop ik?

Verwijderd

Ja. Hopen dacht je een rechtsbijstandverzekering hebt en langsgaan bij een rechtswinkel.
Je zegt dat je reseller bent dus ik neem aan dat je daar in ieder geval over nagedacht hebt.
Hier op tweakers kan er niets voor je gedaan worden, je zal toch met die Ozgur lui eruit moeten zien te komen, kan het niet netjes via aangetekende brieven / telefoon dan maar op de moeilijke manier en kijken wat er juridisch te doen valt.

• Puntslash
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:23:
Ja. Hopen dacht je een rechtsbijstandverzekering hebt en langsgaan bij een rechtswinkel.
Je zegt dat je reseller bent dus ik neem aan dat je daar in ieder geval over nagedacht hebt.
Hier op tweakers kan er niets voor je gedaan worden, je zal toch met die Ozgur lui eruit moeten zien te komen, kan het niet netjes via aangetekende brieven / telefoon dan maar op de moeilijke manier en kijken wat er juridisch te doen valt.
Ik neem een reseller account af, niet zakelijk ofzo.
Ik ga hun wel een aangetekende brief sturen. Misschien dat dat iets uithaalt.