Toon posts:

Buitendienst plan pakket

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een software plan pakket voor de buitendienst. Opzich zou een normale routeplanner kunnen volstaan maar in ons geval niet. We zijn opzoek naar iets waarmee je een klaant een bepaalde code kan geven welke aangeeft hoevaak die per jaar bezocht moet worden.

Aan de hand hiervan zou dan het pakket de ideale bezoek planning kunnen maken. Een route plansysteem hoeft er niet in te zitten want er is een navi syteem aanwezig in de auto's.

Ik heb hier geozht en op google maar het enige wat ik vond waren advertenties voor banen of links waar ik niks aan had.

Wie o wie zou mij kunnen helpen met de naam van een pakket of mischien een term voor wat ik zoek zodat ik zelf weer kan gaan zoeken?

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Kicken doe je pas na 24 uur. ;)

Sowieso denk ik dat je niet echt iets tegen zult komen, wat je zoekt is namelijk vrij specifiek.

Daarbij vraag ik me af hoe je dan de ideale bezoekplanning wilt maken zonder een route uit te stippelen. Stel je hebt 4 dingen voor Klant 1, 3 dingen voor Klant 2, en 5 dingen voor Klant 3 waarbij Klant 2 het dichtste bij je startlocatie ligt, dan zou je dus eerst naar Klant 2, dan naar Klant 1/3 en dan de resterende. :) Iets wat je dus het beste via een planning kunt invullen. ;)

Signature

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Pasta, het is ook na 24 uur ;)
Maandag rond 14:00 gepost, dinsdag tegen 22:00 gekickt ;) das 32 uur verder ;)

Anyway, ik denk dat zulke software zelf zal moeten programmeren. (of laten programmeren)
Zoiets specifieks is denk ik geen grote markt voor, en zal dus een maatwerk oplossing worden.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
McKaamos schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 00:25:
Pasta, het is ook na 24 uur ;)
Maandag rond 14:00 gepost, dinsdag tegen 22:00 gekickt ;) das 32 uur verder ;)

Zoiets specifieks is denk ik geen grote markt voor, en zal dus een maatwerk oplossing worden.
Dat er voor zo iets specefiek geen markt is ben ik al achter gekomen. Maar dat er geen markt voor is lijkt mij niet. Bedoel bijna ieder groot bedrijf heeft wel een buitendienst met vergetenwoordigers die langs klaten moeten. En je gaat mij niet vertellen dat ze dat bij bedrijven gewoon het natte vinger werk toepassen..

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Ligt er aan.. je kan natuurlijk ook gewoon iets als de outlook Kalender gebruiken voor zoiets.. of een excel sheet..
In excel heb je zoiets zo gemaakt volgens mij

Zo bijzonder is het tenslotte niet lijkt mij.. gewoon wat datumpjes bijhouden en berekenen, en meer niet..
In php bouw je ook in een paar uur zoiets, en dan kan het webbased bekeken worden ook..
(admin gedeelte voor het invullen duurt natuurlijk wel iets langer)

[ Voor 22% gewijzigd door xzenor op 30-08-2006 11:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zelf maken is inderdaad een optie en denk dat ik dat ook maar ga doen.

Ik zat nog wel te denken hoe zou bv een DHL dat doen? Die hebben denk ik ook een plan pakket welke dat zou kunnen doen toch? Neem niet aan dat ze daar tegen het personeel zeggen van dit moet je bezorgen en succes er mee..

Verwijderd

Topicstarter
Ben er al uit. Met Mappoint 2006 van Microsoft kan je een heel eind komen.. Daar een klein beetje omheen proggen en je hebt een top applicatie!
Pagina: 1