[VS2003] Syncen Compact Framework versies

Pagina: 1
Acties:

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:11
Ik gebruik hier Visual Studio .Net 2003 met het Compact Framework (< 2.0) om programma's te schrijven voor diverse PDA's.

Nu loop ik tegen meer en meer beperkingen aan van CF < 2.0, maar daar valt weinig aan te doen. Ik heb op microsoft.com wel updates gevonden voor de Windows CE 4.2 Platform builder zodat CF 2.0 gebruikt zou kunnen gaan worden, maar dan heb je dus weer die Platform builder nodig. Als ik die updates nu probeer te gebruiken (op mijn XP-bak) lopen ze te zeuren dat ik WCE 4.2 nodig heb. en om nu een update van 188mb op ene pda met 64mb te zetten?

Maar goed: een van de problemen is dat op een van de PDA's de buttons geen ForeColor en BackColor-property lijken te ondersteunen.

Ik krijg gelukkig of helaas geen NotSupportedException, maar ze blijven hun standaard grijs.
In de IDE hebben de controls in het properties-window ook niet die opties. Builden doet het echter wel.

Op MSDN blijkt dat die property voor een button pas in 1.0 SP2 zit.
Nou, SP3 is al al uit, redistributable downloaden, op de PDA zetten, .CAB runnen en gaan met die banaan. Niet dus...
Op de PDA blijft het saai grijs, en VS2003 weet mij in het properties-window nog steeds te melden dat Button die properties niet heeft.

Bij het deployen zeurt VS tevens dat "Files in the package 'netcf.all.wce4.armv4t.cab' are more recent on the device than on the development computer. Consider upgrading to the latest version."
Alleen hoe dat upgraden in zijn werk gaat staat er weer niet bij. Ik heb wel een SP1.1 gevonden voor VS2003, maar dat mocht niet baten.

Wie bied hulp? :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock