[XP Home] Instellen verlopen wachtwoord

Pagina: 1
Acties:

• Hs82H
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-11-2025
Standaard staat het verlopen van een wachtwoord uit voor XP Home edition. Hoe is in te stellen dat deze wél verloopt na het aantal dagen dat ik wil? Bijv tussen dag 42 en 56.

Via google kwam ik slechts tot een command om in te stellen hoe het verlopen van het wachtwoord juist uitgeschakeld kon worden:
net accounts/maxpwage:unlimited/minpwage:0

[ Voor 7% gewijzigd door Hs82H op 28-08-2006 12:08 ]

• dsalden
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-03 00:29
Is dit wel mogelijk in XP Home Edition om het verlopen van het paswoord aan te zetten?
Ik ben eventjes te werk gegaan in Home edition als ik bij pro normaal zou doen, dan krijg ik de melding dat deze functie niet ondersteund is op Home Edition.

A computer is almost human - except that it doesn't blame its mistakes on another computer

• Hs82H
Het lijkt me dat het wel kan, aangezien je het ook uit kan zetten met bovenstaande command...

Verwijderd

ik neem aan dat je dit al gebrpbeert hebt?:

net accounts/maxpwage:56/minpwage:42

• dsalden
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-03 00:29
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:30:
ik neem aan dat je dit al gebrpbeert hebt?:

net accounts/maxpwage:56/minpwage:42
Dit heb ik ook geprobeerd en in everest blijft "wachtwoord verloopt nooit" op ja staan, dus dat werkt niet

A computer is almost human - except that it doesn't blame its mistakes on another computer

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Bestaat "lusrmgr.msc" (start -> run -> lusrmgr.msc) op XP home? Zo ja, kan je het daarmee proberen :)

• Hs82H
elevator schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:58:
Bestaat "lusrmgr.msc" (start -> run -> lusrmgr.msc) op XP home? Zo ja, kan je het daarmee proberen :)
Nee, lusrmgr werkt helaas ook niet

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 21:06
Ik ben zelf ook (helaas) gebruiker van Win XP Home, en op mijn servertje draai ik Win XP Pro, en op alle manieren waarop ik het op de Pro versie wel voor elkaar krijg, lukt het me niet op de Home versie. Dus naar mijn mening zit het er niet in, net als groupmanagement er ook niet in zit.
Pagina: 1