Toon posts:

[XP] "Windows moet binnen 7 dagen geactiveerd worden"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vanmorgen krijg ik opeens bovenstaand bericht als ik Windows opstart. Ik heb Windows eerder al geactiveerd maar blijkbaar is het door een update ofzo teruggekomen. WGA zit niet op mijn computer dus daar ligt het niet aan. Weet iemand hoe ik van dit bericht af kan komen zonder Windows opnieuw te moeten activeren?

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 17:59

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Microsoft bellen...

Als je dat mag in ieder geval. Als niet: no support.
Ik vraag me namelijk af waarom activatie niet op jouw PC zit?

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-03 17:28

Sa1

ElCondor schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:26:
Microsoft bellen...

Als je dat mag in ieder geval. Als niet: no support.
Ik vraag me namelijk af waarom activatie niet op jouw PC zit?
Hij heeft het over WGA niet over Activatie die niet op z'n PC zit.

Ook onzin natuurlijk, maar goed.

Als je een melding krijgt dat je moet activeren, kan je vandaaruit activeren. Mocht dat niet werken, dan krijg je een optie om te bellen. Je moet dan gewoon bellen, wat nummers doorgeven en aangeven aan de telefoniste dat het neit meer werkt. Zij / Hij geeft dan een nieuwe code en dan werkt het weer.

WGA heeft met de genuine zooi te maken, is iets anders maar heeft natuurlijk wel verband met elkaar.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad. Gewoon activeren en als dat niet gaat even bellen, je hebt genoeg betaald voor een beetje support.

Enige andere methoden zijn niet foolproof en hoe dan ook niet de bedoeling hier op GoT :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Volgens mij is het zo'n robot telefoon...bij mij tenminste...
(nog makkelijker dus)

[ Voor 15% gewijzigd door Saturnus op 28-08-2006 11:30 ]

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Waarschijnlijk is wpa.dbl beschadigd geraakt waardoor er opnieuw moeten worden geactiveerd. Als het bestand wpa.bak bestaat kan je deze over C:\windows\system32\wpa.dbl kopieren en hoef je de activiatie niet over te doen (in veilige modus).

Na (her) activatie is het verstandig om wpa.dbl en wpa.bak(als deze bestaat) te kopieren naar een diskette of zo. Als dan je harddeschijf crashed, virus hebt etc. kan je deze in veilige modus gewoon weer op de harddeschijf zetten en hoef je niet op nieuw te activeren.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Pagina: 1