Toon posts:

Formules in MS Word 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem in MS Word 2003.

Bedrijfsmatig maken wij gebruik van een standaard dossier, welke 4-cijferig genummerd is.

Iedere keer wanneer ik zo'n dossier uitprint, moet de nummering automatisch
worden verhoogd met 1.

Voorheen hadden wij dit perfect werkend in MS Word 2000, maar sinds MS Word 2003 wil dit niet meer functioneren.

De oude formule: {=1+b1\#"0000" }

Graag jullie hulp!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:28

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:36:
Iedere keer wanneer ik zo'n dossier uitprint, moet de nummering automatisch
worden verhoogd met 1.
Heb je het inmiddels zelf al op kunnen lossen en zo jah hoe hb je het gedaan. Ik ben erg benieuwt namelijk.

[LTS][MTS][HTS]

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heb ik het nog steeds niet kunnen oplossen...

Wel wat pogingen ondernomen, maar deze liepen steeds op niets uit. Het vervelende is dat ik weet dat het zou moeten kunnen... maarja, hoe dus?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Velden bijwerken aanvinken bij de afdrukopties.

maar wat een ranzige opzet. Je hebt zo te zien een tabel en in B1 van die tabel heb je een formule die zegt dat B1 met één verhoogd moet worden. Iedere keer dat de velden bijgewerkt worden gaat de teller 1 omhoog. Normaliter worden velden bijgewerkt als de gebruiker op F9 drukt of als je afdrukken kiest en de optie velden bijwerken staat aangevinkt onder de afdrukopties.

Waarom stop je dat niet in een afdrukmacrootje en een aangepaste documenteigenschap?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland