Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nieuwe firmware samsung e720 met usb kabel (niet serieël)

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers

Ik heb een samsung e720 waarvan de software na een jaar kapot is gegaan, nu ging ik die laten reparen door de winkel waar ik hem gekocht had maar hij is uit garantie en heb geen zin om €150 uit te geven voor iets wat ik zelf kan voor €20.

Ik heb dus een usb kabel gekocht een ma-8270p van mia die perfect werkt maar als ik wil gaan flashen met optiflash moet de gsm uitstaan het probleem is dan dat windows de datakabel niet meer ziet en mijn com poort wegvalt, en dan wil optiflash niet meer aan de slag...

Nu is er een truuk om de gsm wel zichtbaar te houden door de *toets en de on/off knop te samen in gedrukt te houden maar dan vraagt windows om nieuwe hardware te installeren (wmc usbl app) en die drivers kan ik nergens vinden niet op de originele cd, niet op de site en niet op google...

ik zit dus 1cm van het flashen van mijn gsm maar door die driver kan ik niet voort omdat hij de com poort niet vind |:(

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Aangezien het flashen van firmware op onofficiële wijze niet toegestaan is volgens onze policy gaat deze op slot. Hulp hierbij kunnen helaas niet bieden, zie hiervoor ook de policy:

[PSGG] Policy

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.