Core2duo overclock Handleiding

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03-2025
Zijn er ook handleidingen te vinden voor het overclocken van Core2duo (e6600) in combinatie met P5W DH? Ik wil mij graag wat meer verdiepen in het overclocken van mijn nieuwe systeem.
Ik heb al wat gezocht maar kan bar weinig vinden voor het overclocken met een Asus P5W DH!
Mijn specs zijn:

P5Wdh deluxe
E6600 (met zalman 9500 AT)
Corsair twinx6400 Pro cl4
Asus EAX1900XT
Thermaltake PurePower 500Watt

Ben vooral op zoek naar een specifieke handleiding van deze opstelling als dat mogelijk is!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kijk eens in de FAQ over de basics van overklokken. Verder is er: Asus P5W DH de luxe + Core 2 duo E6600 ES 400 plus fsb

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03-2025
Die post was bij inderdaad opgevallen maar daar staat geen echte werkwijze beschreven helaas, alleen behaalde resultaten.
Ik zal de basics ook eens even doorlezen

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je de basics doorhebt kun je zelf beginnen met overklokken, en dan is dat topic wel handig als referentie, lijkt me.

Edit: voor de duidelijkheid: ik bedoelde deze FAQ: Frequently Asked Questions T&C

[ Voor 31% gewijzigd door RoD op 28-08-2006 09:47 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Basics zijn basics.. Als je echt in overclocken geinteresseerd bent zul je toch de basisbegrippen moeten kennen. Zodra je die onder de knie hebt zul je ook geen standaard handleiding nodig hebben.

Verder hoort dit niet in DOC thuis. Tweaking & Cooling Algemeen zou een betere plaats zijn, maar ook daar zou dit topic dicht gaan.

Dit topic is gesloten.