Toon posts:

windows mediaplayer doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraag over windowsmediaplayer als ik een film zit te kijken en ik zet hem op volledig scherm 10 minuten daarna schiet ie weer terug, en dan moet ik hem weer op volledig scherm zetten en dat dan ong 1,5 uur lang.
ik heb mijn pc een tijdjee gelden overnieuwe geinstaleerd wegens wat problemen met spellen die niet wilde starten maardat is ander verhaal.
en pas sindsdien doet mediaplayer vreemd
het enig is wel dat me schermbeveiliging op 10 min staat maar dat was voor dat ik me pc overnieuw instaleerde nooit een probleem

heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn

alvast bedankt

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:35

aerofreak

Steve Jobs

welke windows media player heb je?

[ Voor 11% gewijzigd door aerofreak op 28-08-2006 09:00 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zet die schermbeveiliging eens uit en kijk wat er gebeurd.

Verwijderd

Topicstarter
windows mediaplayer 10 en las het wel werkt als ie uit staat maar niet als ie aanstaan kunne het dan iets van instellingen zijn ofzo dan

• RoD
  • Niet online

RoD

Herhaal dat eens in het Nederlands, ik snap niets van je post zo.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb windows mediaplayer 10
en als het wel werkt als ie uit staat(scherm bev.) maar niet als ie aanstaat kan het dan iets van instellingen zijn ofzo dan

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, dat lijkt me wel. Probeer eens een andere media player? Winamp ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem uit gezet en hij doet dan niks
en heb hem daarvoor eerst nog op 15 min gezte en dan doet ie dat ook dus zou het aan windows mediaplayer liggen of zijn er ergens instelling die ik niet goed kan heben in gevuld ofzo
Pagina: 1