JBL E80

Pagina: 1
Acties:
  • 1.087 views sinds 30-01-2008

• Supermario16
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:32
Nu bijna 2 jaar geleden ben ik begonnen met het bijelkaar sparen van een geluidssetje. Op dit moment bestaat deze uit:
Kenwood KRFV8030D
Kenwood 5 cd wisselaar (type even kwijt)
2x Jamo rear (volgens mij 80 of 100 serie...)
2x Pioneer CS770
1x Jamo Center (iets van 115 watt, precieze type zou ik na moeten kijken)
Opzich ben ik hier best tevreden over, maar omdat mijn fronts aardig aan vervanging toe zijn ben ik toch naar iets anders aan het kijken.
Huidige fronts:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/piet-verhaeg/Mario/Foto/front.jpg
Als ik informatie over mijn huidige fronts zoek kom ik niets tegen, wat ik ook nogal opmerkelijk vind.

Ik heb totaal geen ervaring met het kopen van speakers (nieuwe dan) dus ik had voor mezelf een beetje het volgende in gedachte:
1: Luister hier naar originele cd's op huidige set, neem receiver & cd-speler mee naar winkel (vraag van tevoren of speakers op voorraad zijn) en ga kijken of het de moeite is.
of 2: Neem oude fronts mee naar winkel, sluit deze in de winkel aan op apparatuur daar en hoor het verschil (of niet)

Ik heb bij www.digistreet.nl (Beuningen) de luidsprekers voor 249 (oid) per stuk gevonden, en een normale winkel in Arnhem (centrum) verkoopt ze ook voor deze prijs.
Mijn vragen?

Is er over deze prijzen te onderhandelen? (over het algemeen)
JBL E80? Ervaring? Deel het hier...
Betere alternatieven in zelfde prijsklasse, altijd welkom!

Zoals ik al zei, ben nog niet zo heel erg thuis maar heb al het een en ander opgezocht en zal dit in de loop van de week zeker meer gaan doen en hoop er met jullie hulp uit te komen...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, het is de bedoeling dat je zelf luistert en je ervaring daarin deelt. Wat vond je zo goed aan die E80? En daarnaast: Als jij die luidspreker mooi vindt, dan moet je hem kopen (zoals het ook in de FAQ/policy staat :)).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.