Ik heb (eindelijk) van de TU een installatiecd gekregen om PRO/Engineer (Wildfire2) te kunnen installeren onder Linux. Echter krijg ik de installatie niet aan de praat. Het probleem is vrij simpel:
Volgens mij is het probleem van de missing file gewoon een kwestie van het niet kunnen gebruiken van de csh shell. Mocht dat niet het geval zijn: ik werk de problemen van boven naar beneden af 
Maar toen was het dus een geval vanMaar het probleem blijft bestaan. Ook zonder sudo, maar als root zijnde wil het niet lukken.
Echter levert zowel de search als google weinig op waar ik wat aan heb.
Tot slot nog wat meer informatie: ik draai Ubuntu 6.06 waarbij csh eigenlijk allemaal symlinks zijn:
Ik heb (tijdelijk, het is nu alweer teruggezet) in plaats van csh een symlink te laten zijn, bsd-csh gekopieerd naar csh, zodat het viavia linken nu "direct" werd opgelost. Ook dat mocht niet baten.
Is er iemand die mij hiermee kan helpen?
jurian@jvs:/opt/proe$ sudo sh /media/cdrom/setup /media/cdrom/setup: /media/cdrom/getpmt.csh: /bin/csh: bad interpreter: Toegang geweigerd Starting PTC.Setup, please wait ... ERROR: /media/cdrom/dsrc//obj/ptcsetup - file is missing. Check the name of the CD mount directory. jurian@jvs:/opt/proe$
Maar toen was het dus een geval van
jurian@jvs:/opt/proe$ sudo apt-get install csh jurian@jvs:/opt/proe$ which csh /bin/csh jurian@jvs:/opt/proe$
Echter levert zowel de search als google weinig op waar ik wat aan heb.
Tot slot nog wat meer informatie: ik draai Ubuntu 6.06 waarbij csh eigenlijk allemaal symlinks zijn:
jurian@jvs:/opt/proe# ls -l /bin | grep csh -rwxr-xr-x 1 root root 120064 2005-10-11 01:11 bsd-csh lrwxrwxrwx 1 root root 21 2006-08-27 22:36 csh -> /etc/alternatives/csh jurian@jvs:/opt/proe# ls -l /etc/alternatives/ | grep csh lrwxrwxrwx 1 root root 12 2006-08-27 22:36 csh -> /bin/bsd-csh jurian@jvs:/opt/proe$
Is er iemand die mij hiermee kan helpen?