Hallo mensen.. Ik heb sinds vanmiddag een groot probleem. Heb al de hele middag zitten kijken of ik hier of ergens anders een goed antwoord kon vinden op mn vraag maar dat is me niet gelukt vandaar dat ik het nu maar even zo probeer.
Ik was vanmiddag F.E.A.R. maar weer es een keertje aant spelen. Ineens schakelt mn pc uit, en kreeg hem ook niet meer aangezet. Overhit dacht ik, dus ff uurtje uit laten staan en weer geprobeerd aan te zetten. Lukte weer niet, ik dacht ligt misschien aan de voeding dan. Na nog een paar keer proberen kreeg ik iets meer resultaat. De fans gaven 1 klein tikje, wat er voor mij dus op wees dat er opzich wel stroom door mn systeem gejaagd word. Maar goed opstarten deed ie nog steeds niet dus. Videokaart eruit gehaald en ja hoor : hij startte weer op. Eigenwijs als ik ben daarna de videokaart er weer in gezet en hij deed het niet.
Conclusie : er is iets mis met de videokaart.
Nu is mn vraag : is er nog iets wat ik kan proberen om die videokaart weer aan de gang te krijgen, voordat ik morgen naar de winkel ren om weer een hoop geld uit te geven?
Let wel : met de videokaart erin start mn hele systeem niet eens op..
t gaat om een Nvidia Geforce 6800LE 128MB (niet overgeclockt, wel int verleden)
verder een Gigabyte GA-K8VM800M moederbord. met aan AMD Athlon 3400+ CPU
hoop graag wat tips te krijgen om mn zuurverdiende centjes te kunnen besparen.
Ik was vanmiddag F.E.A.R. maar weer es een keertje aant spelen. Ineens schakelt mn pc uit, en kreeg hem ook niet meer aangezet. Overhit dacht ik, dus ff uurtje uit laten staan en weer geprobeerd aan te zetten. Lukte weer niet, ik dacht ligt misschien aan de voeding dan. Na nog een paar keer proberen kreeg ik iets meer resultaat. De fans gaven 1 klein tikje, wat er voor mij dus op wees dat er opzich wel stroom door mn systeem gejaagd word. Maar goed opstarten deed ie nog steeds niet dus. Videokaart eruit gehaald en ja hoor : hij startte weer op. Eigenwijs als ik ben daarna de videokaart er weer in gezet en hij deed het niet.
Conclusie : er is iets mis met de videokaart.
Nu is mn vraag : is er nog iets wat ik kan proberen om die videokaart weer aan de gang te krijgen, voordat ik morgen naar de winkel ren om weer een hoop geld uit te geven?
Let wel : met de videokaart erin start mn hele systeem niet eens op..
t gaat om een Nvidia Geforce 6800LE 128MB (niet overgeclockt, wel int verleden)
verder een Gigabyte GA-K8VM800M moederbord. met aan AMD Athlon 3400+ CPU
hoop graag wat tips te krijgen om mn zuurverdiende centjes te kunnen besparen.