Toon posts:

playstation one?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

ik zag dit weekend een psone voor onder de 300 piekies staan. Dit werd natuurlijk verleidelijk, maar ik vermoed dat het daar niet bij blijft. die spellen zijn al 100-150 gulden (schandaaaalig :( ).
Hoe zit dat? Moet ik nog allerlei controllers apart kopen? En zo'n MOD-chippie om het leven gemakkelijker te maken, quanta costa, en is dat simpel te krijgen/in te bouwen?

Thnx...

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Twee controllers is wel een must eigenlijk. Moet je ff kijken of die er bij zitten. Een chip inbouwen om kopietjes te kunnen draaien is niet duur. (Dit is trouwens gewoon legaal, het draaien van kopietjes ook, mits je het orgineel in je bezit hebt, daar zit het "probleem" >:)). Let wel...niet elk gekopieerd spel draait op de PS one. Waarom niet, ik zou het zo niet weten...:)

Spelletjes kopen is best duur, ca. 120,- Nu zijn er ook van die budget games van zo'n 60,- . Het "probleem" van kopen kan je natuurlijk met bovenstaande oplossen, maar dat heb je niet van mij, want dat is weer illegaal...:+

What the heart requires may never be understood by the mind!

Verwijderd

Om alle gekopieerde games te kunnen spelen op een PSOne heb je speciale patches nodig omdat de mod-chip voor de PSOne anders is dan de normale chips. Iemand die ik ken vertelde mij dit want ik doe niet aan illegale praktijken ;)

Zoek maar een op http://www.psxcopyworld.com/

Suc6