[Installer Girotel Zakel] Vreemd probleem met standaard Path

Pagina: 1
Acties:

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 08:19
Ik probeer hier voor iemand Girotel Zakelijk 5 te installeren, maar ik ondervind hierbij problemen.

Zodra ik de setup start, krijg ik op gegeven de vraag waar ik het programma wil installeren. Als standaard staat er opgegeven

cgirotel zakelijk 5.0\

En dit is geen typo, er mist een :\ bij het pad. Dit lijkt geen probleem, maar als je volgende klikt, geeft hij aan:
"Girotel Zakelijk moet op een vaste schijf worden geinstalleerd"

Het probleem is dat als ik "wijzigen..." klik, Er staat dat het opgegeven pad niet beschikbaar is, waardoor de setup afbreekt :S

Ik weet mijn god niet hoe dit komt. Windows is hier op een D station geinstalleerd, maar dat lijkt mij ook geen probleem. Iemand die hier misschien een oplossing voor weet?

Ik heb windows installer opnieuw erop gezet, maar dat maakt ook geen verschil :S

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je niet bladeren naar de map?

Anders via subst misschien proberen om C:\ beschikbaar te maken voor installatie, ook al is het in werkelijkheid een submap van d: ? Of wellicht al eens gekeken of er een setup.ini oid bij de installer zit waarin je default target kan aanpassen oid? Bel anders de postbank eens, misschien is er wle een corrupte reeks cd's ofzo :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• LiquidT_NL
Nope, zoals ik al zei, als ik op "wijzigen" klik loopt de boel vast (is dus bladeren).
sanfranjake schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:37:
Anders via subst misschien proberen om C:\ beschikbaar te maken voor installatie, ook al is het in werkelijkheid een submap van d: ?
Dat cGirotel Zakelijk 5.0 was dus geen typo, het pad is ongeldig, er mist een :\ :S
sanfranjake schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:37:
Of wellicht al eens gekeken of er een setup.ini oid bij de installer zit waarin je default target kan aanpassen oid?
Al geprobeerd, werkt niet :S
sanfranjake schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:37:Bel anders de postbank eens, misschien is er wle een corrupte reeks cd's ofzo :P
Ligt het niet aan, ik heb het thuis al gecheckt en bij mij doet hij wel normaal :(

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-07 09:43

SpamLame

niks

En als je
code:
1
2
D:\>echo %SYSTEMDRIVE%
C:

Doet wat krijg je je dan?

ps is in de command prompt.

Voer ook een "set" uit in de command prompt en kij keens of je vreemde dingen ziet bij de paden.

[ Voor 44% gewijzigd door SpamLame op 27-08-2006 22:32 ]

• LiquidT_NL
ik zal morgen even kijken... Ik hoor dus c: te krijgen???

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-07 09:43

SpamLame

niks

LiquidT_NL schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 22:31:
ik zal morgen even kijken... Ik hoor dus c: te krijgen???
C: als dat de partitie is waarin windows is geinstalleerd.

set zelf geeft meer output, maar alleen de paden zijn van belang.
Vergelijk anders gelijk de output van de pc waar het wel werkt met de pc waar het niet werkt.
Kun je uitsluiten of dat je probleem is of niet.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit lijkt me iets van Girotel Zakelijk specieks - ik gooi je topic nog even naar Client Software Algemeen :)

Windows Clients >> Client Software Algemeen

• LiquidT_NL
Ik wil niet brutaal zijn, maar als ik zeg dat het op een andere computer wel kan, waarom is het dan Girotel Zakelijk specifiek???

• LiquidT_NL
*schop*

Anyone?

Pagina: 1