PC gaat meteen weer uit door HD, maar HD is niet kapot

Pagina: 1
Acties:

• killerbee17
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06-2024
Als ik m'n pc aanzet, gaat deze meteen weer uit. Ik heb het probleem weten te localiseren. Het ligt aan de harde schijf. Als ik de voedingsplug eruit haal, gaat de pc wel gewoon aan.
Maar....
Met de harde schijf is niets mis. In een andere pc werkt deze prima. Ook met dezelfde voeding in een andere pc, werkt de harde schijf gewoon.
Als ik een andere voeding, met lager minder vermogen, in de probleem-pc zet, werkt de pc prima.

Blijkbaar is de combinatie pc, voeding, hdd een probleem.
Wat kan ik hier aan doen?
Dingen als andere hd of andere voeding had ik zelf ook al bedacht, maar ik hoop eigenlijk op een andere oplossing.

[ Voor 10% gewijzigd door killerbee17 op 27-08-2006 18:55 ]

wwweet ik veel...

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Waarschijnlijk incompitibalitei@#$! (je weet wat ik bedoel :9 ) met je moederbord ofso, google hier eens naar..

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Maar ligt het ook echt aan de hardeschijf, of heb je dit probleem ook wanneer je een ándere hardeschijf aansluit op je voeding? Want als dat zo is dan zit er weinig anders op dan een andere voeding gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 27-08-2006 19:01 ]

The devil is in the details.

• killerbee17
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06-2024
Bas Odenhoven schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:58:
Waarschijnlijk incompitibalitei@#$! (je weet wat ik bedoel :9 ) met je moederbord ofso, google hier eens naar..
Ja zou kunnen, alleen heeft deze combinatie al zeker een jaar gewoon gewerkt.
Hahn schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:01:
Maar ligt het ook echt aan de hardeschijf, of heb je dit probleem ook wanneer je een ándere hardeschijf aansluit op je voeding? Want als dat zo is dan zit er weinig anders op dan een andere voeding gebruiken.
Het probleem treed ook op bij een andere hardeschijf. Het vreemde blijft dan nog dat de voeding wel gewoon goed werkt in een andere pc.

[ Voor 45% gewijzigd door killerbee17 op 27-08-2006 19:10 ]

wwweet ik veel...