Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem bij het ontvangen MMS van Samsung op Nokia 6681.

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 06:36
Hey,

Ik heb dit dus ook al 2x gevraagd in het Nokia 6680/6681 topic, maar daar kreeg ik niet echt een reactie op mijn vraag.

Het probleem is dus zo, een vriendin van me heeft een Samsung telefoon, als zij mij een MMS stuurt, krijg ik het bericht binnen als een MMS met 'added objects'.
Zo krijg ik dus geen foto te zien, maar op de eerste pagina van het bericht de tekst die ze stuurt, en op de tweede een lege pagina.

Als ik dan de bijgevoegde objecten bekijk, zie ik dat het bericht bestaat uit 3 files:

- Txt280300AO.txt
- empty
- SP_A0061.txt

In het eerste txt-bestand staat de tekst die ze heeft meegestuurd, en in het 2e txt bestand staat <<SP_A0061.jpg>>. Dit is volgens mij de naam van het bestand, dat ze mee heeft gestuurd, maar het word niet goed weergegeven door mijn telefoon o.i.d. ?

Ze heeft met het MMS'en naar andere personen geen problemen, dus denk ik dat het probleem bij mij ligt.....

iemand ??

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:44
Kan je wel mmsjes ontvangen van andere personen en komen die dan wel goed door?

Verwijderd

De_Bastaard schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:37:
Hey,

Ik heb dit dus ook al 2x gevraagd in het Nokia 6680/6681 topic, maar daar kreeg ik niet echt een reactie op mijn vraag.

Het probleem is dus zo, een vriendin van me heeft een Samsung telefoon, als zij mij een MMS stuurt, krijg ik het bericht binnen als een MMS met 'added objects'.
Zo krijg ik dus geen foto te zien, maar op de eerste pagina van het bericht de tekst die ze stuurt, en op de tweede een lege pagina.

Als ik dan de bijgevoegde objecten bekijk, zie ik dat het bericht bestaat uit 3 files:

- Txt280300AO.txt
- empty
- SP_A0061.txt

In het eerste txt-bestand staat de tekst die ze heeft meegestuurd, en in het 2e txt bestand staat <<SP_A0061.jpg>>. Dit is volgens mij de naam van het bestand, dat ze mee heeft gestuurd, maar het word niet goed weergegeven door mijn telefoon o.i.d. ?

Ze heeft met het MMS'en naar andere personen geen problemen, dus denk ik dat het probleem bij mij ligt.....

iemand ??
Ik heb ooit ergens gelezen dat dat ligt aan de firmware van de samsung (ging over MMS die specifiek naar nokia's werden gestuurd) , maar ik weet niet meer waar en ik heb nu geen tijd om dat na te zoeken. Wellicht dat je je telefoon eens kunt laten updaten?

• De_Bastaard
Mijn telefoon wil ik updaten met dat Nokia Software Updater, maar die vind geen nieuwe firmware, al heb ik nog de V3.xxxx erop en de v6.xxx is al uit..

En Jep, ik kan MMSjes ontvangen van andere personen.

[ Voor 15% gewijzigd door De_Bastaard op 28-08-2006 19:35 ]

• De_Bastaard
Bump!

Ik heb net mijn telefoonsoftware geupdate naar v 6.09.00 en het probleem is er nog steeds!

• De_Bastaard
kick, bump etc!

• De_Bastaard
Nogmaals..
Pagina: 1