Ik wil graag een image maken van een verse XP-installatie zonder software te installeren om een image te maken. Deze zou dan ook op de image komen te staan en dat wil ik niet. Ik heb begrepen dat dit goed te doen was met Ghost 8.0. Hoe dit precies zat weet ik niet, maar ik heb begrepen dat er een groot verchil zit tussen versie 8 en de nieuwere versies. Versie 8 was makkelijk te booten, dacht ik.
Hoe moet dit tegenwoordig. Heb al een aantal topics doorgelezen. Daar worden wel een aantal oplossingen aangedragen, maar die zijn me niet duidelijk of erg omslachtig.
Image maken van Windows
Zou het liefst Ghost gebruiken, maar heb hier geen echte reden voor. Eigenlijk alleen dat het het meest bekend is. Een ander pakket is dus ook prima.
Hoe moet dit tegenwoordig. Heb al een aantal topics doorgelezen. Daar worden wel een aantal oplossingen aangedragen, maar die zijn me niet duidelijk of erg omslachtig.
Image maken van Windows
Zou het liefst Ghost gebruiken, maar heb hier geen echte reden voor. Eigenlijk alleen dat het het meest bekend is. Een ander pakket is dus ook prima.