Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

stijlvolle pc kast, bestaat het wel ?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 9.908 views sinds 30-01-2008

• robdejongNL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:23

robdejongNL

Bite me

Braggus schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:15:
[...]

Helemaal mee eens... eens kijken wat dat moois kost.
Helaas verwacht ik niet dat er een mooie prijs op zit Lian Li kennende :P
Zelf heb ik de Enermax CS-718.. strak en toch erg praktisch en functioneel ingericht. 8)

Afbeeldingslocatie: http://img.clubic.com/photo/00117268.jpg

I'm a big fan of the Mars Bar Diet. Stick it up your arse and let a rottweiler chase you home

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:10
Is dat een volumeknop op de voorkant? Als dat zo is, dat zijn nou van die features die ik echt waardeer.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Kaap schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 07:01:
Is dat een volumeknop op de voorkant? Als dat zo is, dat zijn nou van die features die ik echt waardeer.
http://www.overclockercaf...s/Enermax_CS-718/pg4.html
* Oversized front fan speed control knob

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• JeroenNietDoen
Prachtig! Features zoals oversized draaiknoppen en gauges vind ik geweldig. Dit geeft voor mij persoonlijk toch een stukje ouderwets gevoel en dat mag ik graag zien. Daarom vind ik bijvoorbeeld de Apsire X-Cruiser zon geweldige case met zijn 3 gauges.

Alleen jammer dat het plaatsen van grotere voedingen een probleem geeft met dit model.

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-11 21:19
Als ik dit zo zie krijg ik zin om te modden (lees: zelf een kast te bouwen), * RedPixel is even naar de bouwmarkt ;)

I see red pixels.

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10 19:55
Iedereen zegt altijd:
Ow G5... ow g5

Nou ik zit er jammer genoeg tevaak achter.
Maar als je hier door de eerste 2 paginas kijkt kom je genoeg strakke/mooie behuizingen tegen die er op lijken (en sommige bestonden al eerder dan de G5).
Volgensmij vinden die G5 geilers gewoon niks mooi omdat ze stiekem een apple willen
Heheheh ik zeg inderdaad G5!
Er zijn zoals je al zegt veel kopieën van gemaakt, maar op 1 of andere manier zijn ze altijd zo lomp.

Ik vind de G5 wel de mooiste kast, maar er zijn wel meer mooie.
Maar in dit Topic gaat het over een stijlvolle kast. En de meeste kasten zijn niet stijlvol maar stoer. Chieftec heb de matrix series, die zijn schitterend.

Mijn pa heb ook een G5 dual, met zo'n raam. Altijd als ik daar kom wil ik graag even alleen zijn met
de Mac :+

Vind mijn eigen kast ook erg mooi, hele ouwe Asus kast. Zelf gemod. Matzwart met plexiglas sidepanel (zelfgemaakt uiteraard), z'n basreflex gat ding vooraan onderaan met blauwe led koeler erin en meer leuke dinkes. Zal maar geen foto's posten want is niet echt stijlvol, maar wel gruwelijk.

Matzwart en blauwe ledjes _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Crijnn op 29-08-2006 15:50 . Reden: tiep vouten ]

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
coolermaster stacker en Lian-Li PC-60 O+

• Remond_FRL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 22:00
de nieuwe NZXT apollo en zero zijn ook heel stijlvol, vind ik in ieder geval
http://www.nzxt.com/products/zero/
http://www.nzxt.com/products/apollo/

al ben ik inmiddels wel benieuwd wat de TS vind van al de tot nu toe geposte kasten

het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:04

Cheezus

Luiaard

Dus indirect toch een volumeknop :P

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 23:54
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:35:
Cooler Master ATC 110. Was een kast van 300 euro maar wel echt supermooi.

[afbeelding]

Verder ben ik het helemaal met je eens. Die blaatkasten vind ik er nogal puberaal uitzien :-)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Die kast ruled de pan uit, gelukkig kon ik hem van iemand overnemen d:)b

• Illuzionz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:15
primusz schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:06:
[...]

Dus indirect toch een volumeknop :P
Voor de tweaker is niets onmogelijk ;)

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-10 06:24
Afbeeldingslocatie: http://img.clubic.com/photo/00222404.jpg

Dit kastje heb ik zlef ook, in het echt veel mooier dan de foto's, en echt gewoon eng zo stil, en heeft mooi afgewerkt vormpje

• djbraas
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-08 23:17
Tja, Silverstone is al een paar keer voorbij gekomen, maar deze vind ik zelf mooi. En hij heeft voldoende ruimte/koelingsmogelijkheden.

De LC20
[img]undefined[/img]Afbeeldingslocatie: http://www.silverstonetek.com/products/lc20m/34-view/LC20m.jpg

Hier trouwens de link naar een overzichtspagina van alle kasten van Silverstone:
http://www.silverstonetek.com/product-case.htm

• twabi2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
Als ik zie wat sommigen hier onder 'stijlvol' verstaan, hoop ik niet dat die ooit mijn interieur komen ontwerpen ;)

Magoed, als je iets wilt hebben dat mooi op je eiken bureau staat:
http://blogga.ru/2005/09/12/wooden_comp/
Vind het motiefje niet zo mooi, maar aangezien ze op maat gemaakt worden... :)

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
hmmm heb zelf nou al zo'n half jaar een Coolermaster Stacker...voor iets van 150/160 gekocht toen
hij is zeer groot en ook zwaar, dat vind ik toch eigelijk een nadeel bij nader inzien...
maar wel een zeer mooi design. bij m'n volgende pc pak ik denk ik wel weer een gewone Midi tower, ruimte zat, en ben toch niet zo'n mod'er...dus dan is zo'n kast een beetje overkill, als je geen waterkoeling of zeer veel hdd's gebruikt bijvoorbeeld...

vind de Aerocool Aero Engine 2 wel mooie kast, niet duur en mooi design, en genoeg ruimte
Afbeeldingslocatie: http://www.sallandautomatisering.nl/files/25934.jpg

Aerocool Extreme Engine 3T; ook een mooie kast met een 25 cm Fan aan de zijkant, wel koeling genoeg dus :P
Afbeeldingslocatie: http://www.sallandautomatisering.nl/files/23285.jpg

• JeroenNietDoen
Van die vind ik alleen de deurtjes een beetje stom gemaakt. 2 delen.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:38
Kaap schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 06:29:
Van die vind ik alleen de deurtjes een beetje stom gemaakt. 2 delen.
Het heeft wel iets unieks, aangezien de kast 2 koelers bevat - welke lijken op vliegtuigmotoren - geeft het een ''Stealth look'' aan de kast.

• addictive
Andijvie schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:32:
Helaas verwacht ik niet dat er een mooie prijs op zit Lian Li kennende :P
stijlvol en mooie prijs gaan nu eenmaal niet snel samen in een zin ;)

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Thrills33ka schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 02:29:
hmmm heb zelf nou al zo'n half jaar een Coolermaster Stacker...voor iets van 150/160 gekocht toen
hij is zeer groot en ook zwaar, dat vind ik toch eigelijk een nadeel bij nader inzien...
maar wel een zeer mooi design. bij m'n volgende pc pak ik denk ik wel weer een gewone Midi tower, ruimte zat, en ben toch niet zo'n mod'er...dus dan is zo'n kast een beetje overkill, als je geen waterkoeling of zeer veel hdd's gebruikt bijvoorbeeld...

vind de Aerocool Aero Engine 2 wel mooie kast, niet duur en mooi design, en genoeg ruimte
[afbeelding]

Aerocool Extreme Engine 3T; ook een mooie kast met een 25 cm Fan aan de zijkant, wel koeling genoeg dus :P
[afbeelding]
Ik heb die eerste kast gisteren gezien bij een electronica toko in aachen... op voorraad meen ik ook. En ook laten staan... De voorste ventilator ziet er in stilstand :9 uit.... als het ding echter draait vraag je je af wat voor budget ventilator dat wel niet moet zijn. Voor iets wat zo erg in het zicht zit had de ventilator toch op z'n minst gebalanceerd en gecentreerd mogen zijn.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• RedPixel
  • Laatst online: 20-11 21:19
Die kasten vind ik er erg budget achtig uitzien, en zeker niet stijlvol. Meer een kast voor gadged freaks...

I see red pixels.

• C.44

C.44

wwwhizz schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:18:
Die kasten vind ik er erg budget achtig uitzien, en zeker niet stijlvol. Meer een kast voor gadged freaks...
IRL zien die kasten er best aardig uit, de opstelling zoals hij er in aachen stond had wel een behoorlijke interne kermis (wat mij minder aansprak) maar opzich is de kast niet lelijk. Al moet ik zeggen dat de dubbele deurtjes mss anders gekund hadden, praktischer wellicht. Ikzelf heb namelijk een klerehekel aan deurtjes. Heb nu op dit moment een chieftec met een deurtje met enkel een dvd brander erachter.

Tis de mesh kast (miditower) die in dit topic al voorbij gekomen is. Tis gruwelijk wennen voor iemand die eigenlijk de afgelopen 3 jaar gewoon een volledig open kast gehad heeft (geen deuren en geen front maar wel takkeherrie). Enigste waar ik me op dit moment aan stoor is het feit dat ik het deurtje open moet doen om het ding aan te zetten.

Maar ben zelf ook in de race voor een stijlvolle _bigtower_ iets dat heel veel lijkt op een combinatie van de stacker bigtower (stc-t01 oid), chieftec bigtower variant van de mesh serie en de Enermax CS-718. Al moet ik zeggen dat die knop aan de voorkant me absoluut niet aanstaat en de het front ook knap budget aanvoelt. Je kunt die knop namelijk gewoon door het niet stevige front 2-3 mm in drukken en dan gaat het volledige front mee.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• robdejongNL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:23

robdejongNL

Bite me

C.44 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:02:
[...]

IRL zien die kasten er best aardig uit, de opstelling zoals hij er in aachen stond had wel een behoorlijke interne kermis (wat mij minder aansprak) maar opzich is de kast niet lelijk. Al moet ik zeggen dat de dubbele deurtjes mss anders gekund hadden, praktischer wellicht. Ikzelf heb namelijk een klerehekel aan deurtjes. Heb nu op dit moment een chieftec met een deurtje met enkel een dvd brander erachter.

Tis de mesh kast (miditower) die in dit topic al voorbij gekomen is. Tis gruwelijk wennen voor iemand die eigenlijk de afgelopen 3 jaar gewoon een volledig open kast gehad heeft (geen deuren en geen front maar wel takkeherrie). Enigste waar ik me op dit moment aan stoor is het feit dat ik het deurtje open moet doen om het ding aan te zetten.

Maar ben zelf ook in de race voor een stijlvolle _bigtower_ iets dat heel veel lijkt op een combinatie van de stacker bigtower (stc-t01 oid), chieftec bigtower variant van de mesh serie en de Enermax CS-718. Al moet ik zeggen dat die knop aan de voorkant me absoluut niet aanstaat en de het front ook knap budget aanvoelt. Je kunt die knop namelijk gewoon door het niet stevige front 2-3 mm in drukken en dan gaat het volledige front mee.
Dat is inderdaad helaas wel waar. 'Achter' de voorkant is opzich wel ruimte om gepaste verlichting te plaatsen met een mooi effect. Ik gebruik de fanspeedknop zelf niet. Ik maak wel gebruik van het display bovenop om de RPM uit te lezen. Bij deze kast zit wel het voordeel van de windtunnel; welke enkele graden scheelt op de temperatuur.

I'm a big fan of the Mars Bar Diet. Stick it up your arse and let a rottweiler chase you home

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
wwwhizz schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:18:
mmmja hij is ook budget he, voor een euro of 75...(in vergelijking met die grote kasten die hier gepost worden iig wel) in reviews over die Aerocool zijn in ieder geval wel veel mensen er positief over...
ben niet meer van plan voor een volgende kast zo'n 200 euro uit te gaan geven, want zoals ik al zei ik mod er niet veel aan..
maar op een manier stijlvol zoals de topicstarter bedoelt dat vind ik toch vaak een beetje saai...
er mag best iets zoals een lampje aan branden hoor maar zo'n complete kermis hoeft voor mij ook niet meer

[ Voor 21% gewijzigd door SuX DeLuXe op 30-08-2006 17:37 ]

• Arnold-D
  • Laatst online: 12-06 23:16

Arnold-D

Nad - Feel The Power

ik vind deze wel mooi van AOpen

AOpen Nouveau

Afbeeldingslocatie: http://www.caseking.de/shop/catalog/images/GEAA_004_1g.jpg?pID=4249

NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....

• addictive
ghost-rider schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:04:
ik vind deze wel mooi van AOpen

AOpen Nouveau

[afbeelding]
die is best aardig, en de kasten van AOpen zijn kwalitatief erg goed :)

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:42
Ik ben dan weer asociaal dus ik plemp meteen een foto van me hele bureau neer ;)

De lian-li pc-70. Persoonlijk vind ik dit één van de fijnste kasten van dit moment. Strak, ruim, en functioneel. Goede koeling voor de hdd's, en ruimte voor een 2e voeding. Ik heb em nu met sidepanel, zonder is ook mooi :)

Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/6962/bureauxa7.th.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Speedswitch op 30-08-2006 19:08 ]

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-11 09:26
In de sp staat dat de g5 wel een stijl volle kast is, zoek eens op google: g5 case. Je krijgt dan zo een lijst met sites waar je die kast kan kopen. Je bent tweaker dus ff wat nieuwe gaten er in en klaar is je disigne kast >:).

Deze kast vind ik zelf wel erg mooi:
Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/product/Chassis/desktop/mozart/+moz_image/EnlargedView4000.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door king of rats op 31-08-2006 14:01 ]

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Verwijderd

Ik ga binnen kort denk ik de silverstone TJ04 kopen mooi design en voldoende ruimte
Afbeeldingslocatie: http://www.overclockers.co.uk/acatalog/silverstonetk04black.jpg
site

edit : besteld

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 21:11 ]

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:42
Death_strike schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:15
Ik ga binnen kort denk ik de silverstone TJ04 kopen mooi design en voldoende ruimte
[afbeelding]
site

edit : besteld
Death_strike wijzigde dit bericht 31-08-2006 21:11 (3%)
Muhaha das wel hééél binnenkort, binnen 5 uur ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Speedswitch op 01-09-2006 08:01 ]

Verwijderd

Ik zoek dus ook een nieuwe kast, het liefs een mooie strakke kast, stil, zwart, al dan niet met voeding, ik wil eigenlijk de Antec Sonata 2 kopuh, maar ik wil absoluiut een kast met een window: iemand tips

PS, is het mogelijk om gewoon de Antec Sonata 2 te kopuh en daarin een passende open zijkant te kopen, dan is mijn keus namelijk duidelijk

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 19:58
* ixl85 vraagt www.vandale.nl: Wat is kopuh?

Tja, ga zelf zoeken wat je mooi vind, koop een losse sidepanel (veel coolermasters hebben die bijv) of zaag zelf een gat en koop plexi...
Voor mij deed de eerste versie van de stacker het (zilver met window)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 20:02:
Ik zoek dus ook een nieuwe kast, het liefs een mooie strakke kast, stil, zwart, al dan niet met voeding, ik wil eigenlijk de Antec Sonata 2 kopuh, maar ik wil absoluiut een kast met een window: iemand tips

PS, is het mogelijk om gewoon de Antec Sonata 2 te kopuh en daarin een passende open zijkant te kopen, dan is mijn keus namelijk duidelijk
thermaltake soprano met window en de eerdergenoemde aerocool aero-engine II zijn mooie dingen.
die laatste ga ik trouwens nemen. :9

Verwijderd

http://www.nzxt.com/products/lexa/

Deze kast vind ik de mooiste die ik al ooit heb gezien ..., maar dat is mijn mening natuurlijk, ieder zijn smaak ...

• JeroenNietDoen
Ik vind dat fabrikanten hun cases met window moeten kunnen leveren ipv dat je nog eens 30 Euro mag gaan uitgeven aan een sidepanel waarna je met een overbodig panel zit.

Thermaltake biedt van elke case soms wel 4 varianten, zwart, zilver en beide met of zonder window.

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 20:28:
http://www.nzxt.com/products/lexa/

Deze kast vind ik de mooiste die ik al ooit heb gezien ..., maar dat is mijn mening natuurlijk, ieder zijn smaak ...
Die Lexa zat ik ook naar te kijken maar heeft wel degelijk issues.

1. Achterop zit een rek zodat de case er vanachter hetzelfde uitziet als van voren. In de praktijk blijk dat dit rek in de weg kan zitten bij het aansluiten van extra bekabeling.

2. Achterwege laten van dat rekje zorgt er dus weer voor dat je sidepanel niet blijft zitten.

Dat maakte de Lexa geen keus voor mij.

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:34
Tsja.. er bestaat naar mijn weten maar 1 fabrikant die al jaren lang mooi spul maakt. En dat is Lian-Li, die Taiwanezen weten wat kasten zijn, gruwelijk duur, maar o zo mooi en functioneel. Maar dat blijft een mening uiteraard.

Heb zelf een PC-70 gehad, een V-2000 en een V-2000Plus. Geweldige dingen :P

..::System Specs::..

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Waarom neem je geen echte G5 kast? Beetje ombouwen.

edit: Koop anders iets waarin alle hardware in je scherm zit! Dit vind ik ook echt stijlvol. (niks meer van kabel enzo)

[ Voor 54% gewijzigd door dieter87 op 03-09-2006 20:42 ]

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-11 22:07
Braggus schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:15:
[...]

Helemaal mee eens... eens kijken wat dat moois kost.
Volgens de Lian-Li site is het de V600 en kost ie volgens de pricewatch € 129.66

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Verwijderd

De industrie heeft veel te bieden en blijft steeds in korte tijd nieuwe kasten ontwikkelen. TS heeft denk ik niet zo goed gezocht. En om eerlijk te zijn, ik hoef geen designers als Porsche te hebben die wat bij elkaar schetsen, je betaalt dan alleen maar voor de prijs, terwijl vele merken klasse spul maken qua design ;)

• ixl85
dieter87 schreef op zondag 03 september 2006 @ 20:40:
Waarom neem je geen echte G5 kast? Beetje ombouwen.

edit: Koop anders iets waarin alle hardware in je scherm zit! Dit vind ik ook echt stijlvol. (niks meer van kabel enzo)
Dat heet een laptop.
Heel functioneel ook als je er meer in wil zetten of als je een beetje lage temps wil hebben ivm met je super gpu en je ultra cpu....

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

botervlieg schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:24:
Hi,

Ik was weer eens op zoek naar een mooie pc kast, maar ik vind het steeds zo frustrerend. Hoe komt het toch dat er in een miljarden business als de pc industrie, die nu toch al lang bestaat, met een hoop talent, ingenieurs, ontwerpers/designers ... er nog nooit iemand is in geslaagd om een oogverblindend mooie, functionele pc kast te ontwerpen, zoals die van .. bijvoorbeeld de mac G5 ;)

.........
Hehe, ik zat in hetzelfde schuitje. Maar uiteindelijk, bij toeval aan een G5 kast kunnen komen :P

Probleem ; niet (standaard) voor atx geschikt. Maar dat is te overwinnen met wat modden :)

Afbeeldingslocatie: http://vanderpoel.pilmo.nl/bart/IMG_2688s.jpg

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:49
Ik wil over een tijdje ook een nieuwe PC gaan samenstellen. Ik heb nu de Cooler Master Wavemaster en wil voor mijn nieuwe PC die Mystique gaan halen. Ben dus erg benieuwd naar jouw ervaringen ermee, mocht je hem al gekocht hebben. :)

omniscale.nl

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 11:43

seninha

god's right foot

Aangezien ik binnen drie maanden over ga op een nieuw systeem ben ik een beetje aan het orienteren wat ik wil.

Als alle belangrijkste moet het systeem stil zijn. Dat heb ik op dit moment ook, alleen de voeding hoor je en als er gewerkt wordt de HD.

Nou wil ik dus in mn nieuw systeem de HD gaan inpakken in zo'n HD koeler
Afbeeldingslocatie: http://www.fastekshop.it/fkshop/newsimg/rr_silmaxhdsil.jpg

Probleem is dus dat dit alleen past in de ruimte die eigenlijk voor een DVD gebouwd is.
Daarom ben ik op zoek naar een mooie kast (het liefst zilver , past mooi bij mn Apple Cinema 20"scherm :) )
waar er ruimte genoeg is om de HD cooler in tebouwen , liefst twee. En natuurlijk moet ik ruimte houden om minimaal een DVD-RW in te zetten.

Vraag me af of iemand zo'n kast heeft of is tegengekomen :?

iRacing Profile Flickr

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Bartjuh schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:02:
Hehe, ik zat in hetzelfde schuitje. Maar uiteindelijk, bij toeval aan een G5 kast kunnen komen :P
Probleem ; niet (standaard) voor atx geschikt. Maar dat is te overwinnen met wat modden :)
[afbeelding]
mja maar dat had ik ook met mijn Apple G4 case ;)

btw ik heb ook een G5 case gehad maar kon ik mooi voor 175,= verkopen :P

Verwijderd

seninha schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:14:
Aangezien ik binnen drie maanden over ga op een nieuw systeem ben ik een beetje aan het orienteren wat ik wil.

Als alle belangrijkste moet het systeem stil zijn. Dat heb ik op dit moment ook, alleen de voeding hoor je en als er gewerkt wordt de HD.

Nou wil ik dus in mn nieuw systeem de HD gaan inpakken in zo'n HD koeler
[afbeelding]

Probleem is dus dat dit alleen past in de ruimte die eigenlijk voor een DVD gebouwd is.
Daarom ben ik op zoek naar een mooie kast (het liefst zilver , past mooi bij mn Apple Cinema 20"scherm :) )
waar er ruimte genoeg is om de HD cooler in tebouwen , liefst twee. En natuurlijk moet ik ruimte houden om minimaal een DVD-RW in te zetten.

Vraag me af of iemand zo'n kast heeft of is tegengekomen :?
Silentium T1,2,3,4 of 5. Ik heb de T2, superstil, er zit al een hele goeie HD muffler in, zéér goede en stabiele voeding, geschikt voor ATX en MATX, en er passen 2 drives in. Ruimte zat dus. En hij is zilver, en super stylish :)

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Misschien niet de allerallermooiste, maar wel heel functioneel :)
De thermaltake Armor & Armor Junior. Niet iedereen zn smaak maar lekker veel ruimte à la de CM Stacker en BTX compatible. De Junior staat bij mn nieuwe systeem hoog in het verlanglijstje:
Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/product/Chassis/midtower/armorjr/+arm_image/black/05benlargeview.jpg
Ze zijn alleen gru-we-lijk duur :'( (80 voor midtower, 140 voor de fulltower)

[ Voor 0% gewijzigd door Fl4pp13 op 04-09-2006 16:20 . Reden: spelfoutjes ]

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:40
Komen toch een hoop kasten voorbij die ik absoluut niets met stijlvol vind te maken hebben, meer met kitch :P
stijlvol + thermaltake towers = no way....
Aerocool Aero Engine stijlvol? met zo'n motor voorop.... niet stijlvol...
Maar ach, stijlvol valt vast binnen het kopje: "over smaak valt niet te twisten"
Echter als de TS een G5 stijlvol vindt valt een Aerocool straaljager al snel buiten de boot ;)

Silverstone TJ07.... stijlvol :9
Afbeeldingslocatie: http://www.thetechlounge.com/files/articles/258/images/03.jpg

Zoek er nog een mooie zilvere dvdrw en een betaalbare zilvere 5of4in3 hotswap rack voor.
Fl4pp13 schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:19:
Gruwelijk? Dream on buddy :+
Deze is een rib uit je lijf :P
pricewatch: SilverStone SST-TJ07B (E-ATX, Geen PSU, Zwart)

Persoonlijk vind ik lian li, vooral de oudere pc70 erg mooi, die nieuwe V reeks met al die gaatjes vind ik lelijk, gehele geperforeerde front is gewoon yuk.

[ Voor 29% gewijzigd door Vandread op 04-09-2006 16:38 ]

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 11:43

seninha

god's right foot

Silentium T1,2,3,4 of 5. Ik heb de T2, superstil, er zit al een hele goeie HD muffler in, zéér goede en stabiele voeding, geschikt voor ATX en MATX, en er passen 2 drives in. Ruimte zat dus. En hij is zilver, en super stylish :)
Ik heb er even naar gekeken maar ik vind het wel jammer dat deze muffler maar 1 schijf aankan.
En ik wil juist twee schijven er minimaal in stoppen.

iRacing Profile Flickr

• n0sTRa
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 17:19
Bestaan toch naar men mening heel wat mooie kastjes. Doet me vooral denken aan LianLi's maar ook Silverstone staat in de top naar mijn mening. Voorlopig zit ik met een Chieftec, zeer degelijke kast maar graakt wat te klein. Volgende zal de LianLi V2000B Plus worden. Erg veel ruimte in en de looks staan me wel aan.

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Geloof het of niet. Ik vind dit ding echt super. Niet echt stijlvol maar wel erg stoer. Alleen is ie mij te duur dus ik ga er zelf 1 bouwen denk ik. Dan 1 die 2 ATX-borden kan bergen >:)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1142176176.jpg

_/-\o_

• ixl85
Vandread schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:34:
Komen toch een hoop kasten voorbij die ik absoluut niets met stijlvol vind te maken hebben, meer met kitch :P
Maar ach, stijlvol valt vast binnen het kopje: "over smaak valt niet te twisten"
Echter als de TS een G5 stijlvol vindt valt een Aerocool straaljager al snel buiten de boot ;)

[afbeelding]

Zoek er nog een mooie zilvere dvdrw en een betaalbare zilvere 5of4in3 hotswap rack voor.

[...]

Persoonlijk vind ik lian li, vooral de oudere pc70 erg mooi, die nieuwe V reeks met al die gaatjes vind ik lelijk, gehele geperforeerde front is gewoon yuk.
:o :o :o
...

_/-\o_
Whow... ik bedoel....
[mond vol tanden]
...[/]

Nice cast, ik ben echt zeer onder de indruk, mooi hoe die 5.25bays zijn weggewerkt en 2 leuke plaatsen voor je 2x120mm rad. Mooie voeding indeling ook (handig 2 langs elkaar)...
Wel duur alleen, ik heb zon gevoel dat dit mn nieuwe case gaat worden over 3 jaar :+ (heb mn stacker net 3 maanden oid)

[dat ding boven me vind ik echt bha]

Verwijderd

Heb deze thermal take, plus real power voeding van 550 wat... 280 euro :/.
Maar wel een mooie kast, moest alleen hardeschijf bakkie eruit rukken, anders kan ik mij
mooie verlichting van de voeding niet zien :*)
Afbeeldingslocatie: http://aka.fotovista.com/dev/1/0/12010601/l_12010601.jpg

• Florinsz
  • Laatst online: 04-11 11:29
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:49:
Maar wel een mooie kast, moest alleen hardeschijf bakkie eruit rukken, anders kan ik mij
[afbeelding]
lol! heb precies zelfde als jij :)

ook zilvere armor, realpower 550watt en hdd cage eruit gesloopt om de boel mooi te kunnen zien :*)

Verwijderd

Vandread schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:34:

[afbeelding]

[...]

Je bedoelt deze ?:

Afbeeldingslocatie: http://www.phantom88.demon.nl/Foto's%20Waterkoeling/Resize%20Fase%205/59.jpg

Verwijderd

Fl4pp13 schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:19:
Misschien niet de allerallermooiste, maar wel heel functioneel :)
De thermaltake Armor & Armor Junior. Niet iedereen zn smaak maar lekker veel ruimte à la de CM Stacker en BTX compatible. De Junior staat bij mn nieuwe systeem hoog in het verlanglijstje:
[afbeelding]
Dat vind jij gruwelijk duur?? Ik vind deze zelf wel wat hebben. De zilveren versie heb ik als goedkoopste in de pricewatch voor €208 zien staan. Nou jij weer :P

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:49:
[afbeelding]
Ik krijg morgen de zwarte variant met window binnen en ik was van plan daar een leuke post aan te wijden met pics :P

• Vandread
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 18:36:
[...]
Dat vind jij gruwelijk duur?? Ik vind deze zelf wel wat hebben. De zilveren versie heb ik als goedkoopste in de pricewatch voor €208 zien staan. Nou jij weer :P
Hij weer? Ik was al geweest, wooped your ass (yay bragging rights :+ voor de rest niet veel bijzonders alleen :P whehe )

Qua stijlvolle huge mofo kast staat er nu een systeem te koop met de Coolermaster ATC310 behuizing:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/va/27368.jpg

Die was mijn 2e keus, stond in V&A iemand die er 2 van die kasten te koop had.
Simpel, strak, huge, goed geventileerd.

[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 04-09-2006 19:39 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

TEAMIKKE schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:12:
Geloof het of niet. Ik vind dit ding echt super. Niet echt stijlvol maar wel erg stoer. Alleen is ie mij te duur dus ik ga er zelf 1 bouwen denk ik. Dan 1 die 2 ATX-borden kan bergen >:)

[afbeelding]

_/-\o_
:9~ :9~
is deze in NL te krijgen?ding is net nieuw zie ik, dus zal nog wel niet

maar wel leuk kassie!
(begin haast spijt te krijgen dat ik al een blauwe stacker stc-01 heb besteld)

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 04-09-2006 20:56 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Kaap schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:06:
[...]
Ik krijg morgen de zwarte variant met window binnen en ik was van plan daar een leuke post aan te wijden met pics :P
Mooi zo.. Ik ben een beetje aan het twijfelen of ik mijn kast ga vervangen en de Armor staat dan op de 1e plaats om hem te vervangen, waar ik dan nog mee zit is of het de zwarte of de zilveren wordt. Zwart vind ik er mooier uitzien, maar die kast weegt zonder hardware erin al even veel als mijn huidige kast incl. hardware (huidige kast is alu) en daarom zou ik dus eerder voor de zilveren gaan (7,5kg vs 16,2kg :X).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Avvd
  • Niet online

• JeroenNietDoen
FlipFluitketel schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:45:
[...]

Mooi zo.. Ik ben een beetje aan het twijfelen of ik mijn kast ga vervangen en de Armor staat dan op de 1e plaats om hem te vervangen, waar ik dan nog mee zit is of het de zwarte of de zilveren wordt. Zwart vind ik er mooier uitzien, maar die kast weegt zonder hardware erin al even veel als mijn huidige kast incl. hardware (huidige kast is alu) en daarom zou ik dus eerder voor de zilveren gaan (7,5kg vs 16,2kg :X).
Ik twijfelde eerst tussen de 25CM fan uitvoering. Later vond ik dat die fan het zicht te veel belemmerde. Toen twijfelde ik nog tussen zwart en zilver. Uiteindelijk ben ik voor zwart gegaan omdat ik denk dat die met verlichting mooier is. Zilver is alu en dus lichter, maar ook weer duurder.

• JeroenNietDoen
Vandread schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:35:
[...]

Hij weer? Ik was al geweest, wooped your ass (yay bragging rights :+ voor de rest niet veel bijzonders alleen :P whehe )

Qua stijlvolle huge mofo kast staat er nu een systeem te koop met de Coolermaster ATC310 behuizing:

[afbeelding]

Damn, GoT, meet god _/-\o_

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

ReseTTim schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:24:
[...]
mja maar dat had ik ook met mijn Apple G4 case ;)

btw ik heb ook een G5 case gehad maar kon ik mooi voor 175,= verkopen :P
Dat is dan weer ook verleidelijk (heb hem zelf voor 80 gekocht)... maar aan de andere kant, er zijn heel weinig kasten van ~175 euro die in de buurt van de G5 komen IMO O-) En kost hij iets van 390 bij de apple dealer :+

[ Voor 3% gewijzigd door Bartjuh op 04-09-2006 21:37 ]

Verwijderd

Ik vind de coolermaster mistique 631 toch ook bijzonder stijlvol, en dat voor maar 90,- o.i.d. :o ik ga woensdag nieuw core 2 duo E6600 systeempje halen, en ik ben er al uit wat voor case ik daar bij neem :P

http://www.coolermaster-e...le=+RC-631+Mystique%20631

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-11 11:56
[...]
Kijk, jíj hebt smaak ;) Daar wil ik de prijs nou ook wel is van weten, al beloofd het niet veel goeds. Vraag me alleen af wanneer die nou verkrijgbaar is :/

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

is er toevallig al een tweaker die de kast heeft van TEAMIKKE's pic? (zie bovenaan) 't is een thermaltake mozart tx VE1000 series

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 04-09-2006 22:05 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Eugene_85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-12-2024
G-SuPRuuB schreef op maandag 04 september 2006 @ 21:59:
[...]

Kijk, jíj hebt smaak ;) Daar wil ik de prijs nou ook wel is van weten, al beloofd het niet veel goeds. Vraag me alleen af wanneer die nou verkrijgbaar is :/
Deze kast vind ik ook wel phat.

http://aspireusa.net/product.php?pid=152

Mooi met temp metertje aan de voorkant en phatte blauwe lights erin. :9~

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-11 11:56
eugenemolenaar1 schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:08:
[...]
Deze kast vind ik ook wel phat.
http://aspireusa.net/product.php?pid=152

Mooi met temp metertje aan de voorkant en phatte blauwe lights erin. :9~
Volgens mij dwalen weer weer een beetje af van de topicstart :P Géén Fratsen, en géén kermis verlichting & knoppies maar glad en strak. Dus mensen bij deze... ;)

• JeroenNietDoen

• vegterb
  • Laatst online: 21-11 12:34

vegterb

[ZzZ]Vighter

Bart_NL schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:06:
[...]

Ben eigenlijk wel benieuwd wat de TS vind van de opgenoemde modellen?
Onze TS heeft weinig intresse meer! Heeft al tijdje niet meer gereageerd en iedereen vind het leuk om te laten zien dat hij/zij de mooiste kast heeft of wat hij/zij de mooiste vind. Loopt een beetje uit de hand denk ik.. -O-

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

• Zwelgje_76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:12
De TS heeft gewoon gelijk dat ie niet meer op komt dagen.
De vraag is om stijlvolle kasten te laten zien en geen kermis-zooi, en wat wordt er voornamelijk gepost hier? Kermis-zooi! 8)7

Ik zou ook afhaken. O-)

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 21:50

Jack

MHz Matters

Vandread schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:35:

[afbeelding]

1 van die 2 staat nu hier, mooie kast... met veel ruimte :D

[Specs]

Verwijderd

G-SuPRuuB schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:21:
[...]

Volgens mij dwalen weer weer een beetje af van de topicstart :P Géén Fratsen, en géén kermis verlichting & knoppies maar glad en strak. Dus mensen bij deze... ;)
Kasten met veel ruimte worden al snel te hoog naar mijn zin.
De severcube met waterkoeling is wel een mooie aanvulling in een ruime woonkamer.

Afbeeldingslocatie: http://www.casejunkies.com/images/artikel_upload/picture_2605.jpg

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:32

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Al eerder genoemd, maar mijn volgende pc gaat in deze kast:

Afbeeldingslocatie: http://us.st11.yimg.com/us.st.yimg.com/I/xoxide_1914_30361906
Lian li PC60B plus

Uiteraard mening, maar goed:

- Strak en stijlvol
- Mooi zwart alu
- 120MM fan voorin de kast met stoffilter
- Geen ramen, lichtjes, andere zooi
- Niet te groot, hier past echt zat in
- 2 3,5 inch drives ipv 3 stuks in de PC60 non plus

Zal dan de drives stealth modden (de lian li klepjes die je kunt kopen wijken af qua kleur) en dan ziet het er imo erg strak uit

[ Voor 9% gewijzigd door We Are Borg op 05-09-2006 01:25 ]

Verwijderd

Ik heb 'm in het brushed aluminium en de inhoud verandert steeds weer maar mijn Lian-Li PC60 blijft. ;)

Een Lian-Li PC50 is mooi klein en toch klassiek stijlvol. 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.gtek.se/img_prod/pc50.jpg

Mijn PC60. 8) Ik vind 'm best wel stijvol. :P

Afbeeldingslocatie: http://i109.photobucket.com/albums/n71/schuumert/Lian-Li/IMG_0419.jpg

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 05:33 ]

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-11 09:34

Cablekevin

CCCP Baby!

Tja moet je wel ff je fontjes spuiten.
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster-europe.com/product_common_images/568bf1214dbe2f369d806477e66a3183.jpg
Ik heb deze zelf en vind het ook best wel een stijlvolle kast.
Geen prulletjes aleen strakke lijnen, en de afwerking is perfect.
1 Ding vind ik lelijk aan die kast (dat plastic bij die zeikant van de fan) en dat heb ik er ook gelijk afgehaalt.

• 911GT2
  • Laatst online: 15:44
Tja ik ben het met de TS eens... tis altijd zwart aluminium, of geborsteld aluminium, dat is zo passé. Echt design is tegenwoordig hoogglans zwart, of wit... (en nee dat vind je niet in de Ikea of trendhopper).

Maar in PC land schijnen led en aluminium nou eenmaal cool te zijn helaas.

Op de eerste pagina worden nog een paar redelijke alternatieven gegeven, maar sommige die hhier voorbij komen denk ik echt... we hadden het toch over stijlvol 8)7 (Is natuurlijk ook subjectief dat begrijp ik, maar dan nog)

Misschien heb je een gat in de markt gevonden :P

• Luuk1983
  • Laatst online: 15:59
Zo zie je inderdaad maar weer dat (zoals je zegt) smaak inderdaad persoonlijk is. Ik zie hier (naar mijn mening) even een zooitje lelijke kasten langs komen waar ik echt totaal niks stijlvols aan vind! Ik vind overigens geborsteld aluminium zeer mooi als het goed gebruikt wordt. Maar ja, ik vind die apple kasten eigenlijk ook niet zoveel speciaals moet ik zeggen.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Zijn er nog mooie spierwitte kasten, Apple style ?

• C.44

C.44

Je kunt elke kast opschuren, wit lakken en vervolgens blank aflakken ;)

Maar die mozart tx. Is daar ergens een review van of een prijs van bekend uberhaupt ?

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Heb zelf deze, hij is echt helemaal top!!!

Zit genoeg ruimte in.
Afbeeldingslocatie: http://www.audiovideo.co.il/ProdImages/BM98379922920054337070.jpg

• Vandread
Jack schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 01:09:
[...]

1 van die 2 staat nu hier, mooie kast... met veel ruimte :D
Heeeej das mooi om te zien, fijn dat die een mooi huisje heeft gevonden.
mcdronkz schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 09:44:
Zijn er nog mooie spierwitte kasten, Apple style ?
Antec p150

Wat doen die verdwaalde bling kasten in dit topic? :+

Mozart TX review?

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 06:46

Shaidar

ReseTTim schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 01:07:
mine!!! alleen is die niet meer verkrijgbaar :P :D

[afbeelding]

[afbeelding]

nu gevuld met..

[afbeelding]
Ha! Welke is dat? Ik heb de ATC200, en dat is de aller aller stijlvolste die ik ooit gezien heb :)

Vind nu net geen mooie foto, zal er straks een maken ...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

shaidar schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:45:
Ha! Welke is dat? Ik heb de ATC200, en dat is de aller aller stijlvolste die ik ooit gezien heb :)
Vind nu net geen mooie foto, zal er straks een maken ...
ATC201 SX v2

Verwijderd

Ik kwam deze site net tegen, en moet zeggen dat ik zo'n anime chick als PC toch ook wel iets vind hebben :)
Afbeeldingslocatie: http://sae.cside.com/sae/kat/pc/ern006/gra02/thumbnail/ern006pc-43.JPG
Die gast maakt wel meer van dat soort kasten als je die site van em beetje doorspit, en verkoopt ze ook nog eens. Zal wel duur geintje zijn, maar toch wel origineel.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 11:08 ]

• Vandread
Orgineel == stijlvol?
Dat is nou niet iets wat ik in bv een woonkamer wil hebben...

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

[...]

Daar heb je gelijk... maar als je voor 25 euro een kastje kan hebben is ie duur. En voor mij als 16-jarig scholiertje is het veel geld :X
Maar die stacker... *kwijl* mooie kast :P

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
bartgrefte schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:05:
is er toevallig al een tweaker die de kast heeft van TEAMIKKE's pic? (zie bovenaan) 't is een thermaltake mozart tx VE1000 series
Denk het niet. Is idd. net uit en zijn ook nog maar weinig tot geen reviews over.

• d4r4h4n
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-08 16:21
@911 GT2: Kijk dan maar eens naar Aopen barebones..

• Vandread
Oeh, ligt een beetje aan je stijl of je deze stijlvol vind, maar zijn wel heel mooi en bijzonder, volledige anodised :9 :
Afbeeldingslocatie: http://www.extremeprometeia.com/acatalog/typhoon1.jpg
Ook in zwart en rood zo te koop. De G70 in oranje daarnaast nog wat andere variaties
Helaas zijn ze ook flink KATSJING
http://www.extremeprometeia.com/acatalog/Lian_Li.html

En dan op de huge mofo afdeling with style:
Afbeeldingslocatie: http://www.extremeprometeia.com/acatalog/pc343_large.jpg

Verwijderd

Ik vind dat er na de eerste 4 voorbeelden wel erg veel kermis-kasten (lees: premod) worden opgenoemd, die ik echt alles behalve stijlvol vind. Uitzonderingen zijn er natuurlijk ook, zoals de lian-li pc-60 die meerdere keren is genoemd (zonder fratsen dan). Zelf vind ik de CM Centurion wel stijlvol, praktisch (m'n vader heeft hem toevallig pas gehaald, en het toolfree gedoe prima) voor de prijs die je er voor betaalt :) .

Verwijderd

Ik moet ook toegeven dat ik nog nooit een retail PC kast ben tegengekomen die de ontwerpen van Apple evenaard... LIan Li komt erg in de buurt (ik heb er dan ook een), maar alleen als er geen ledjes of andere zooi aan gemod word, en alle drives ge-stealth-mod worden.

Had ik genoeg geld gehad en was ik geen PC-gamer geweest, dan had ik allang doorgespaard voor een mac.

• Eugene_85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-12-2024
Vandread schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:07:
Oeh, ligt een beetje aan je stijl of je deze stijlvol vind, maar zijn wel heel mooi en bijzonder, volledige anodised :9 :
[afbeelding]
Ook in zwart en rood zo te koop. De G70 in oranje daarnaast nog wat andere variaties
Helaas zijn ze ook flink KATSJING
http://www.extremeprometeia.com/acatalog/Lian_Li.html

En dan op de huge mofo afdeling with style:
[afbeelding]
Beautiful tower. Nice and cool. Veel koolers. Maakt dat niet veel lawaai of zijn het allemaal silent coolers. Dan is deze kast echt phat. :*)

Verwijderd

Ziet er zeer goed uit,

• Vandread
eugenemolenaar1 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:33:
[...]
Beautiful tower. Nice and cool. Veel koolers. Maakt dat niet veel lawaai of zijn het allemaal silent coolers. Dan is deze kast echt phat. :*)
phat :') voor die prijs mag je die 120mm fans er waarschijnlijk nog zelf bijkopen ;)

Verwijderd

GraniteCase!

Stijlvol genoeg? :P

Weliswaar nog niet af...maarja... 8)7

• JeroenNietDoen
Ik heb mijn Thermaltake Armor binnen. Heb aantal foto's gemaakt en opgeschreven wat de plus en minpunten zijn. Ik heb alleen geen plek om de foto's te hosten om een kleine review te schrijven :/

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:03:
Ik heb mijn Thermaltake Armor binnen. Heb aantal foto's gemaakt en opgeschreven wat de plus en minpunten zijn. Ik heb alleen geen plek om de foto's te hosten om een kleine review te schrijven :/
http://img144.imageshack.us/ ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.