Ik ben bezig met een oplossing voor een bedrijf, waarin het delen van agenda's erg belangrijk is. Nu kan ik per gebruiker de standaard agenda genaamd "Agenda" delen en ook bekijken (of afspraken toevoegen als ik daar rechten voor geef). Als ik nu echter voor een gebruiker een agenda toevoeg (met een custom naam, nu genoemd "Agenda2"), kan ik deze ook delen in de zin van rechten geven aan andere gebruikers/groepen, maar kan ik deze niet vanaf andere accounts benaderen. Als ik namelijk bij een andere gebruiker kies voor "Een gedeelde agenda openen..." kan ik alleen een gebruikersnaam opgeven en niet de specifieke agenda opgeven die ik wil inzien (en opent dus alleen de eerste default agenda genaamd "Agenda"). Nu vraag ik mij af of het mogelijk is ook "Agenda2", waar ik de juiste rechten voor heb ingesteld, kan delen met andere gebruikers.
Ik heb al gekeken naar de oplossing om gebruik te maken van een agenda in de Public Folders, maar als ik deze op de manier beschreven in [exchange] gedeelde agenda onder knop agenda toevoeg aan de favorieten en vervolgens aan mijn andere agenda's dan heb ik het probleem dat er niet juist gesynchroniseerd wordt. Voor elke gebruiker lijkt het toevoegen van de openbare agenda tot de favorieten een eigen agenda op te leveren, waarin helemaal geen items staan die in de openbare agenda staan. Dit werkt bij mij dus gewoon niet.
Ik heb al gekeken naar de oplossing om gebruik te maken van een agenda in de Public Folders, maar als ik deze op de manier beschreven in [exchange] gedeelde agenda onder knop agenda toevoeg aan de favorieten en vervolgens aan mijn andere agenda's dan heb ik het probleem dat er niet juist gesynchroniseerd wordt. Voor elke gebruiker lijkt het toevoegen van de openbare agenda tot de favorieten een eigen agenda op te leveren, waarin helemaal geen items staan die in de openbare agenda staan. Dit werkt bij mij dus gewoon niet.