Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:31

Format-C

Tracing Rays

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Nokia N70 mobiele telefoon. Heel fijn, hij doet het goed. 512Mb memstickje erbij om route 66 erop te zetten. Allemaal heel mooi.

Maar nu probeer ik hem op mijn PC aan te sluiten, aangezien ik wat foto's en muziek via de USB wil overhevelen tussen mijn telefoon en mijn PC.

Nu heb ik dus de USB kabel aangesloten op de PC en telefoon. De eerste keer gaf de PC mij een installatiewizard om het "USB apparaat" te installeren om te kunnen gebruiken. Dat ging mis. Ik heb WEL de bijgeleverde CD van Nokia gebruikt om de drivers te installeren. Ik kreeg er een complete "suite" op met allerlei meuk wat ook nog eens automatisch opstart. Maar dat terzijde.

Nu het probleem; als ik nu de telefoon OPNIEUW via USB aansluit op mijn PC, krijg ik geen wizard meer dat de PC hardware heeft gevonden. Er gebeurt gewoonweg niets.
Nu heb ik dus die hele suite weer verwijderd in de veronderstelling dat na de de-installatie de PC het "USB-apparaat" wel weer zou detecteren. Niet dus.

Waarschijnlijk doe ik iets fout.

Wie heeft enig idee wat ik eventueel fout doe, of wat ik kan doen zodat ik mijn fijne mobieltje op mijn PC kan aansluiten om gegevens uit te wisselen?

Bedankt alvast. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:57

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik zou de kabel drivers los downloaden en opnieuw installeren.

Wise enough to play the fool

• Emiel1984
  • Laatst online: 22:10

Emiel1984

Made in NL

Zelfde probleem op andere usb poorten ? Ik weet dat het niet hoort maar bij mij helpt het omzetten van de usb connector nog wel is.

[LTS][MTS][HTS]

• Format-C
  • Laatst online: 02:31

Format-C

Tracing Rays

Topicstarter
De drivers staan er nu op, alleen kan die softwaresuite mijn tefoon niet zien:

Afbeeldingslocatie: http://img136.imagevenue.com/loc382/th_03762_wel_devices_geen_verbinding_122_382lo.JPG

Hij blijft "verbinding maken" aangeven.

Ik was er zonet even zat van en besloot die softwaresuite weer te deinstalleren met dit als gevolg:

Afbeeldingslocatie: http://img140.imagevenue.com/loc486/th_03803_omfg_122_486lo.JPG

Dus als ik die software er weer af wil gooien (terwijl de tel. aan de PC hangt) ziet de software de telefoon wel!!!

Iemand suggesties?

* Format-C begint er al aardig zat van te worden. :(

Edit; of is er andere software waarmee ik de bestanden over kan zetten misschien?

[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 27-08-2006 20:50 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:57

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Heb je bij "verbinding maken" de usb en (evt) de seriele kabel aangevinkt?
Dat verbinding maken is nl gewoon een knop.

En, klinkt heel stom; de contactjes van de kabel willen wel eens ingedrukt blijven staan en dan heb je een net wel / net niet verbinding; check dat eens.

Wise enough to play the fool