Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Ik zou de kabel drivers los downloaden en opnieuw installeren.
Wise enough to play the fool
Zelfde probleem op andere usb poorten ? Ik weet dat het niet hoort maar bij mij helpt het omzetten van de usb connector nog wel is.
[LTS][MTS][HTS]
De drivers staan er nu op, alleen kan die softwaresuite mijn tefoon niet zien:

Hij blijft "verbinding maken" aangeven.
Ik was er zonet even zat van en besloot die softwaresuite weer te deinstalleren met dit als gevolg:

Dus als ik die software er weer af wil gooien (terwijl de tel. aan de PC hangt) ziet de software de telefoon wel!!!
Iemand suggesties?
* Format-C begint er al aardig zat van te worden.
Edit; of is er andere software waarmee ik de bestanden over kan zetten misschien?
Hij blijft "verbinding maken" aangeven.
Ik was er zonet even zat van en besloot die softwaresuite weer te deinstalleren met dit als gevolg:
Dus als ik die software er weer af wil gooien (terwijl de tel. aan de PC hangt) ziet de software de telefoon wel!!!
Iemand suggesties?
* Format-C begint er al aardig zat van te worden.
Edit; of is er andere software waarmee ik de bestanden over kan zetten misschien?
[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 27-08-2006 20:50 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Heb je bij "verbinding maken" de usb en (evt) de seriele kabel aangevinkt?
Dat verbinding maken is nl gewoon een knop.
En, klinkt heel stom; de contactjes van de kabel willen wel eens ingedrukt blijven staan en dan heb je een net wel / net niet verbinding; check dat eens.
Dat verbinding maken is nl gewoon een knop.
En, klinkt heel stom; de contactjes van de kabel willen wel eens ingedrukt blijven staan en dan heb je een net wel / net niet verbinding; check dat eens.
Wise enough to play the fool