Radio/DVD-speler voor een surroundset

Pagina: 1
Acties:

• Evil.bean
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-02 23:41
Hallo,

Ik ben van plan om een Logitech Z-5500 surround-systeem te gaan kopen.
Het probleem is nu dat daar geen radio-tuner in zit :/ . Ik wil graag 'iets' erbij kopen
dat ik kan aansluiten op de set dat een radio-tuner heeft en het liefst ook een dvd-speler
die ik op een TV-toestel kan aansluiten.

Heeft iemand een idee voor een niet al te duur apparaat (hij hoeft geen DVD's oid op
te kunnen nemen, DivX en XviD is wel handig maar niet persé nodig).

Ik wil ook mijn MP3-speler op de boxen aansluiten, een Zen Micro van Creative, maar ik
heb al gehoord dat dat kan via de 3.5 mm mini-jack poort. Zou iemand mij hierover kunnen
vertellen hoe ik dat doe. Zit er een 3.5 mm stekkertje aan de set, of moet ik die er apart bijkopen?

Met vr. Groet,

Bram ;)

• Evil.bean
Weet echt niemand iets over dit onderwerp? :?

Bram

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-02 11:21

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Jawel, ;)

Wat je erbij kan kopen is een DVD speler inclusief tuner; deze kan je dan via coax aansluiten op die Logitech set. Aansluiten van je Zen kan gewoon via de mini jack ingang die ook aanwezig is op de Z-5500.
Broningangen

* Digitaal optisch voor dvd- of cd-spelers, PlayStation®2, Xbox®**
* Digitaal coaxiaal voor dvd- of cd-spelers, of pc-geluidskaarten (vereist coaxiale kabel, apart verkrijgbaar)
* 6-kanaals direct (3 stereoministekkers) voor 2-, 4- of 6-kanaals pc-geluidskaarten OF
* 6-kanaals direct (3 stereominiconnectors) voor 3 analoge stereominigeluidsbronnen, zoals cd- en dvd-spelers, PlayStation2, Xbox of 2-kanaals pc-geluidskaarten (voor sommige apparaten is misschien een stereomini-naar-dubbele-RCA-adapter vereist, apart verkrijgbaar)
* Analoog stereomini (op zijkant van controlecentrum) voor draagbare cd-, MP3- of MiniDisc®-spelers
Punt is alleen een beetje dat het tegenwoordig of losse DVD/CD spelers zijn (zonder tuner), of gelijk een hele receiver (met geintegreerde tuner), welke automatisch een hoop geld meer kosten.

HENG HENG

• Evil.bean
Mooii,

Hiermee ben ik al een stuk op weg geholpen.

Ik zal 's op zoek gaan naar een dvd-speler met tuner die te betalen valt :D