Je haalt de plastic hoes van de werkelijke connectoren los; bij molex, floppy en fan kabels is dit niet moeilijk, gewoon met dunne schroeven draaier. Het moeilijke is een hele kabel sleeven, bijv. één met 2x een molex en 1x een floppy; de floppy zit onder aan, eerst haal je alle plastics los dan schuif je er een stuk sleef/hoes omheen tot je bij de molex komt, dan schuif je de connectoren (dat ijzer) van de molex erin en die moeten er als het waren dubbel gevouwen in omdat de molex stroom krijgt en het weer moet doorgeven (ja beetje onduidelijk).
Deze pic help misschien wat:
http://www.nanobug.plus.com/wcuk/cmod_01.jpg (niet van mij trouwens)
De ATX, ATX 12v en PCI-E powercable zijn erg moeilijk te sleeven, volgens mij ben ik er totaal wel een uur mee bezig geweest om die plastic-connectoren los te krijgen...prutsen met naalden...enz. Veel doen draadje voor draadje door de sleef, ik had een hele tekening gemaakt van hoe alle kleuren zaten (omdat kleuren meer dan 1x voorkomen noteerde ik er ook de tekst bij die op de kabel ston (eerste 5cm), maar het kan ook wel zijn dat zwart gewoon zwart is en het dus niet uitmaakt als er maar een zwarte op de plek van een zwarte zit (weet niet zeker)).

Er zijn speciale tangen voor...maar om zo'n dure tang alleen hiervoor te kopen...nee dat doe ik niet
Als je sleef af is doe je er mooi tape omheen of een tywraps ofzo
Ik had trouwens ook die Vantec, waarschijnlijk lukt het je net niet alle kabels te sleeven, maar waarschijnlijk gebruik je ze ook neit allemaal.