probleem in windows

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-03 14:58
Ik heb dus een probleem, aller eerst ik heb windows net een clean install gegeven alles geformateerd.
toen kreeg ik een melding dat de key voor de cd al te vaak gebruikt was en dat ik deze niet nog een keer kon gebruiken dus niet kon registreren, ik vind dit nogal raar want het was een legale originele cd. Maargoed toen heb ik hem opnieuw geinstald met een andere cd die was wel illegaal maar anders ging het niet moet binnen 30 dagen registreren. Nou krijg ik dus wel een melding "U bent mogelijk de dupe van software vervalsing" jah dat snap ik dan wel weet iemand toevallig hier iets op want de legale originele deed het ook niet :S:S . Dat vind ik niet het grootste probleem maar wel erg irritant.

Het echte probleem is dus telkens als ik iets van een cd/dvd naar de harde schijf wil kopieren krijg ik de melding " kan ....... niet kopieren. Gegevensfout ( cyclische redundantie controle ). Ik kan dus de dingen die ik op cd heb opgeslagen niet meer terug naar mun hdd zetten ofja een aantal dingen die niet meer op mun usb stick pasten dan. En nog wat andere bestanden. Weet iemand hoe het kan dat ik geen dingen meer van cd/dvd naar mijn hdd kan kopieren wordt er gek van. pc gaat erg hangen of loopt vast.

alvast bedankt voor de reacties
hoop dat het een goede topic start is zo niet geef maar commentaar.

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-03 09:41
Dan doe je de activatie toch telefonisch. 8)7
Iets meer moeite maar dan heb je niet dat gedoe met die illegale versie.

• dewil1990
dat hebk nog nie geprobeerd

Maar het probleem dat ik niet van cd of dvd naar mijn harde schijf kan kopieren dat vind ik erger :P

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

whiplash1990 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 15:41:

Het echte probleem is dus telkens als ik iets van een cd/dvd naar de harde schijf wil kopieren krijg ik de melding " kan ....... niet kopieren. Gegevensfout ( cyclische redundantie controle ). Ik kan dus de dingen die ik op cd heb opgeslagen niet meer terug naar mijn hdd zetten .
Kabels controleren en eventueel een andere drive testen.
Probeer dezelfde CD ook in de PC waar je dit vandaan post eens?

ps: mun hdd?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• dewil1990
ik heb het met mijn dvd speler geprobeerd en met mij dvd brander allebei het zelfde. En het is de pc waar ik nu mee post :P

• FooLsKi
  • Laatst online: 23:30

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Als je een CRC-error krijgt, dan is meestal je cd/dvd naar z'n grootje. Met een beetje mazzel kan je er nog wat vanaf krijgen.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:15

Reptile209

- gers -

Krijg je die fout alleen bij één bepaalde CD (probeer dus even een andere om te testen): dan is je CD kaduuk of niet goed gebrand. Als het bij meerdere CDs gebeurt, check dan de kabels naar je speler eens.

Zo scherp als een voetbal!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-03 10:32
heel simpel: de lens van de speler is vies, de cd/dvd is vies of beschadigd of de speler/schrijver is rot.

• dewil1990
het is bij meerdere schijfjes en het lijkt me sterk dat het dan ineens bij allebij mun disk drives tegelijk is gekome :S

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-03 16:35
Kijk dan eens of de bekabeling nog wel allemaal op zijn plek en goed aangedrukt zit.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit topic ga ik sluiten en wel om de volgende redenen:
  • Je topic titel slaat nergens op - als we per week hier een paar honderd topics hebben die allemaal als topic titel 'probleem in windows' hebben dan schiet het niet op natuurlijk ;)
  • Je vraagt om hulp bij het omzeilen van je illegale Windows.
  • Ik zie totaal geen enkele vorm van eigen inzet van jouw kant - wat heb je zelf al geprobeerd en zelf al gedaan om je vraag te beantwoorden? Wat lukte er niet en wat lukte er wel?
  • Je taalgebruik is nou niet echt top, 'mun', hoofdlettergebruik, e.d. :?
:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.