Internet wil niet werken

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• nxken
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-11-2016
Ik heb overlaatst mijn laptop geformateerd en er een nieuwe windows xp opgezet.
Hij had niet automatisch mijn netwerk kaart die standaard vanachter in mijn lapto zit gedetecteerd.
Bij hard-ware toevoegen heb ik dan toch een netwerk kaart kunnen toevoegen namenlijk loop-back ik weet niet of dat de goeie is maar dat was de enige waarbij ik dan in mijn statusbalk een icoontje kraag dat er een nieuw netwerk-apparaat geïnstalleerd is.
Ik heb dan de wizard doorlopen zoals het moet maar ik geraakte niet op internet. Ik verzende wel pakketjes maar ontvangde er geen. Hierbij heb ik dan mijn modem eens gereset maar dat bracht geen verbetering met zich mee. Dan heb ik de pc herstart en dat bracht ook geen verbetering.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
loop-back klinkt niet als een fatsoenelijke netwerkkaart. Onderzoek welke netwerkkaart je hebt en installeer de drivers daarvoor...

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
lees dit eens

Volgens mij is dat 'Loopback' geen netwerk kaart/driver. Het is een MS tool.

Ik denk dat je gewoon je cd die bij je laptop hoort erbij moet pakken. Hierop staan wel netwerkdrivers. Lijkt me stug als dat niet zo is :?

[ Voor 5% gewijzigd door Crijnn op 27-08-2006 15:22 ]

• nxken
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-11-2016
Probleem heb geen cd erbij gegregen en het is een compaq presario 1400
help aub

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:15
Gewoon juiste driver voor zoeken. Als je het type niet kan achterhalen wil het programma SIW van http://www.gtopala.com/index.html wel handig zijn. Hiermee kan je achterhalen welke netwerkkaart erin zit, en er vervolgens de juiste drivers voor zoeken en installeren.

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Kan je zelf niks opzoeken ofzo??

Hier: Google results

Dit zijn de eerste zoek results van Google. Als je nou ff checkt wat voor netwerk kaart je erin hebt zitten kan je de drivers zo downloaden. En als je niet kan vinden welke netwerk kaart je hebt zoek je toch gewoon ff je specs van je laptop op.

Misschien zit ie hier wel tussen.

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:42
probeer ook de site van compaq eens

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:50

Thandor

SilverStreak

CSL policy
Vragen over problemen horen hier niet thuis alsmede vragen en/of discussies over een bepaald hardware onderdeel, daar zijn de andere fora voor.
Afijn, dit hoort hier dus niet thuis. Verplaatsen ga ik niet doen omdat ik van mening ben dat je met wat zoek/probeer werk best wel verder kunt komen :)
Zoek eens uit wat voor netwerkkaart (chip) er in dat systeem zit en download daar drivers voor :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.