[DaVinci Code] Spel gaat veel te snel

Pagina: 1
Acties:

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 16:19

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Topicstarter
Ik heb net de davinci code game gekocht maar als ik het speel dan gaat de game op een tempo dat er van de dialogen niks te volgen is (net of ze aan de speed zitten) en het aanklikken van bewijsmateriaal is ook zo vreslijk lastig omdat ik ongeveer een pirouette draai op het moment dat ik een hele kleine beweging met mijn muis maak.

In de game zelf is met de settings helemaal niks te doen om dit te veranderen, al dingen ook geprobeerd als de resolutie aan te passen maar het helpt allemaal niks.

Specs PC:

Athlon X2 3800+
1 GB Ram
Nvidia 7600 GeForce

Weet iemand hier de oplossing voor ?

edit: heb het probleem al gevonden, dual core processoren maken dit spel onmogelijk en er is (nog?) geen patch voor.

edit2: ah, nie gerefreshed, thnx, ik ga het eens proberen met hem op 1 CPU te zetten.
Thanks

Fijn dat je de edit-knop gebruikt, maar laat dan wel het oorspronkelijke bericht staan ;)

[ Voor 174% gewijzigd door Crash op 27-08-2006 13:56 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Heb je cool 'n quit ingeschakeld?
Zoja, schakel het eens uit en probeer het nog eens.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Probeer het spel eens aan 1 core toe te wijzen in taakbeheer. Dit doe je met affiniteit bij het proces zelf. :)

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Is het niet de dual-core optimiser die dit probleem verhelpt? Er was ook een topic over. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.