Ik heb net de davinci code game gekocht maar als ik het speel dan gaat de game op een tempo dat er van de dialogen niks te volgen is (net of ze aan de speed zitten) en het aanklikken van bewijsmateriaal is ook zo vreslijk lastig omdat ik ongeveer een pirouette draai op het moment dat ik een hele kleine beweging met mijn muis maak.
In de game zelf is met de settings helemaal niks te doen om dit te veranderen, al dingen ook geprobeerd als de resolutie aan te passen maar het helpt allemaal niks.
Specs PC:
Athlon X2 3800+
1 GB Ram
Nvidia 7600 GeForce
Weet iemand hier de oplossing voor ?
edit: heb het probleem al gevonden, dual core processoren maken dit spel onmogelijk en er is (nog?) geen patch voor.
edit2: ah, nie gerefreshed, thnx, ik ga het eens proberen met hem op 1 CPU te zetten.
Thanks
Fijn dat je de edit-knop gebruikt, maar laat dan wel het oorspronkelijke bericht staan
In de game zelf is met de settings helemaal niks te doen om dit te veranderen, al dingen ook geprobeerd als de resolutie aan te passen maar het helpt allemaal niks.
Specs PC:
Athlon X2 3800+
1 GB Ram
Nvidia 7600 GeForce
Weet iemand hier de oplossing voor ?
edit: heb het probleem al gevonden, dual core processoren maken dit spel onmogelijk en er is (nog?) geen patch voor.
edit2: ah, nie gerefreshed, thnx, ik ga het eens proberen met hem op 1 CPU te zetten.
Thanks
Fijn dat je de edit-knop gebruikt, maar laat dan wel het oorspronkelijke bericht staan
[ Voor 174% gewijzigd door Crash op 27-08-2006 13:56 ]