Hallo,
Vond een topic van 2004 terug, maar niet echt iets meer over vast internetreclame bedragen ...
Even een schets :
Ongeveer 1 jaar geleden bouwde ik mijn statische tenniswebsite om tot een dynamisch te beheren website. In het begin zorgde ik zelf voor de content, maar al snel begon dit te groeien met ondertussen 14 (vrijwillige) medewerkers.
Door heel wat SEO technieken begint de website te scoren qua aantal bezoekers.
Op dit moment zijn er ongeveer 5000 pageviews en 1250 unieke bezoekers per dag.
Nu komt het. Overlaatst belde een bedrijf me op om te adverteren op de website. Zij wilden een actie lanceren via het internet (niks verkopen dus). Op een moment vroeg ze mij wat onze prijs was. Op het eerste moment wist ik totaal niet wat te antwoorden.
Ik antwoordde met de stelling : 1 euro 50 per 1000 bannerviews.
Wat vinden jullie ervan? Te weinig/te veel? Wat is zo de normale prijs?
(weet niet of deze topic hier juist staat)
Vond een topic van 2004 terug, maar niet echt iets meer over vast internetreclame bedragen ...
Even een schets :
Ongeveer 1 jaar geleden bouwde ik mijn statische tenniswebsite om tot een dynamisch te beheren website. In het begin zorgde ik zelf voor de content, maar al snel begon dit te groeien met ondertussen 14 (vrijwillige) medewerkers.
Door heel wat SEO technieken begint de website te scoren qua aantal bezoekers.
Op dit moment zijn er ongeveer 5000 pageviews en 1250 unieke bezoekers per dag.
Nu komt het. Overlaatst belde een bedrijf me op om te adverteren op de website. Zij wilden een actie lanceren via het internet (niks verkopen dus). Op een moment vroeg ze mij wat onze prijs was. Op het eerste moment wist ik totaal niet wat te antwoorden.
Ik antwoordde met de stelling : 1 euro 50 per 1000 bannerviews.
Wat vinden jullie ervan? Te weinig/te veel? Wat is zo de normale prijs?
(weet niet of deze topic hier juist staat)