Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Parody
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Bij de introductie van de W710i en de Z710i is er nog een telefoon geintroduceerd: de Z550i. Deze clamshell-telefoon lijkt de opvolger te zijn van de oudere Z520i en Z530i, en is er in twee kleuren:

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgd/CWS31AFW_16701high_35_0_4000.gif

of

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgd/CWS31AFW_16700high_35_0_4000.gif

Specificaties

Van de Sony-site:

Belangrijkste functies
  • FM-radio met RDS
  • Standaard push-email
  • 1,3 megapixel camera, 4 x digitale zoom
  • Bluetooth™ wireless technology
  • Full HTML browsing
  • Mediaplayer – muziek en video
  • 1,9 inch TFT-display met 262 kleuren
  • Memory Stick Micro™ (M2™)-ondersteuning
Display
  • TFT met 262.144 kleuren
  • 176x220 pixel
Extern scherm
  • Monochrome STN
  • 128x36
Geluid
  • Musictones (MP3/AAC)
  • Polyfonisch geluid van 40 tonen
Geheugen
  • Memory Stick Micro™ (M2™) support
  • Phone memory 25MB*
* Het vrij beschikbare geheugen kan verschillen door de pre-configuratie van de telefoon.

Netwerken
  • GSM 900
  • GSM 1800
  • GSM 1900
Beschikbare kleuren
  • Sterling Black
Afmetingen
  • 87.5 x 45.4 x 20 mm
  • 3.4 x 1.8 x .8 inch
Gewicht
  • 92.5 gr
  • 3.3 ounce

Inhoud doos

In de doos zitten de volgende attributen:
  • De Z550i zelf
  • Lader (CST-60)
  • Koptelefoon (volgens mij de HPM-20)
  • Batterij (Lithium-Polymer 3.6V, 750mAh, BST-36)
  • Gebruiksaanwijzing (NL of EN)

Gebruikservaringen

Heb de telefoon nu een dikke week in gebruik. M'n algemene indruk is die van een solide aanvoelende telefoon die prima opgewassen is tegen z'n primaire taak: bellen. De geboden functionaliteit voor deze prijs is heel behoorlijk, zeker als je het vergelijkt met de diverse Walkman telefoons en de Z520i/Z530i. Als je standaard oordopjes prima vindt, hoef je alleen nog maar een M2-kaartje te kopen. Een card-reader en Bluetooth USB-dongle zijn voor weinig te koop tegenwoordig, waarmee je het beste uit deze telefoon kunt halen.

Het toetsenbord is heel even wennen met z'n platte, gladde toetsen, die niet uitsteken maar juist wat in de telefoon vallen. Door het clamshell ontwerp kunnen de toetsen wel van een behoorlijk formaat zijn. Met de knopjes aan de zijkant kun je het volume van radio of MP3-speler regelen, of even het buitenscherm aanzetten om de tijd te bekijken als het donker is. Keylock is niet nodig, en zit er dus ook niet op.

Het buitenscherm is een simpel monochroom LCD-tje, dat van dezelfde backlight gebruik maakt als het hoofdscherm aan de binnenkant. Er is een optie om dit scherm permanent de tijd te laten zien.
Ondanks dat de backlight dan uit staat is dit toch goed te lezen. Het scherm laat de belangrijkste informatie zien, zoals of er een SMS-je ontvangen is of dat je een oproep gemist hebt, en met welke dingen de telefoon op de achtergrond bezig is. Verder wordt met de MP3-speler wordt ook de ID-tag weergegeven.

Het binnenscherm is de bij SE bijna standaard 176x220 18-bits TFT met 262.144 kleuren. Dit scherm is zonder de backlight vrijwel zwart, maar met de backlight ruimschoots helder genoeg en prima leesbaar.

De SE gebruikers-interface is even wennen als je een Siemens gewend was. Ondertussen ben ik er behoorlijk in thuis. De interface is vrijwel gelijk aan die van de W800i, de enige andere SE die ik tot zover in handen gehad heb.

Plus
  • Vrij stevig ontwerp. De clamshell delen hebben minimale speling t.o.v. elkaar.
  • Compact en licht
  • Afscherming M2-slot door batterijklepje, en niet door een fragiel rubberen klepje o.i.d.
  • Ligt prettig in de hand bij het bellen
  • Geen joystick, maar gewoon een 4-punts "cursor"-padje en knop in het midden
  • Fatsoenlijke toetsen
  • Helder en duidelijk leesbaar scherm
  • Geluid koptelefoon goed
  • Equaliser op de mediaplayer
  • Stand-by best goed voor een 750mAh batterij, houdt het met intensief gebruik (de speelfase van een nieuwe telefoon) al een dag of 3-4 uit.
  • Java-compatibiliteit goed
Min
  • Scherm gaat vrij snel in powersaving mode (backlight gaat uit), wat niet in te stellen is
  • Kwaliteit van de camera is vooral in wat donkere omgevingen niet al te best
  • Snel bewogen foto's, eigenlijk alleen geschikt voor (vrijwel) stilstaande objecten
  • Browser heeft maar beperkt geheugen, waardoor wat grotere pagina's (zoals de gewone tweakers.net frontpage) niet geheel laden. OperaMini lost dit trouwens op.
  • Radio heeft geen equaliser
  • Laagste volume van radio is op de koptelefoon nog vrij hard
  • Megabass ontbreekt, al is dit met de equaliser enigszins op te vangen
  • Beperkt intern geheugen (25MB is niet voldoende voor muziek)
  • Geen M2 kaartje bijgeleverd
  • Geen USB kabel bijgeleverd
Zo, dat was mijn eerste topic-start. :) Op- en aanmerkingen worden uiteraard nog wel verwerkt, flames verdwijnen in de open haard...

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
Nette start :)
Heb het telefoontje zelf al sinds vorige week woensdag en ben er erg tevreden mee
Gister heb ik een adaptertje binnengehad zodat je gewoon 3.5mm oordopjes kan aansluiten, nou is het wachten op me geheugenkaartje :O

• Parody
  • Niet online
Kun je met die adapter ook gebruik maken van de radio? Dat zou ik nl. wel handig vinden als je 'm eens aan compu-boxjes hangt. Scheelt weer een radio meenemen op vakantie...

• Younesse88
Ja radio werkt perfect ermee :) het snoer is alleen een beetje lang dus ik ga er nog 1 bestellen en de 3.5 jack in het connectortje proberen te bouwen

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-11 01:15

J-P

Syntax erro....

Ben momenteel aan het twijfelen tussen de Z550i en de wat oudere Z530i.

Over een week ga ik één van de twee bestellen, als het de Z550i wordt maak ik wel een review.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nette ts, ik vind het ook een interessant telefoontje waar je niet zo veel over hoort.

• Younesse88
Kan wel wat fotootjes ervan schieten als er intresse is
Hoor het wel

Verwijderd

Younesse88 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:07:
Kan wel wat fotootjes ervan schieten als er intresse is
Hoor het wel
Kom maar op :)
Hij is inmiddels besteld. O+

• Younesse88
Wil ik foto's maken zijn de baterijen van me digicam leeg dus kon er maar eentje maken :>

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v233/Younesse/100_2743.jpg

Ik heb de telefoon inmiddels zo'n 3 weken dus vertel wel ff wat mijn ervaring is

Uiterlijk
Een van de redenen van mijn aankoop was het uiterlijk van deze telefoon. Het zilveren deel aan de voorkant is van metaal en sony ericsson staat erin gegraveerd, erg netjes. Het extern scherm is gewoon monochroom maar wel inversed (witte letters op zwarte achtergrond) dit zorgt ervoor dat je alle informatie op dit scherm perfect kan aflezen. De backlight van het externe scherm is een beetje tussen blauw en paars in. Het schermpje laat std de tijd, batterij en signaal zien. Ook laat het scherm onder andere zien wie er belt, gemiste oproepen, mp3 die afspeelt en geeft het icoontjes weer voor berichten, bluetooth enz. Ikzelf vind zo'n monochroom extern scherm veel handiger dan een kleurenscherm.

Aan de onderkant vinden we de standaard Sony Ericsson connector. Rechts zitten 2 erg handige volumetoetsen. Hiermee kan je vanzelfsprekend het volume wijzigen tijdens een gesprek, maar je kan er bijvoorbeeld ook een binnekomend gesprek mee muten maar je kan ze ook gebruiken om naar een volgend nummer te skippen of naar het volgende radio station. Op de achterkant van de telefoon zit de luidspreker en een klein sony ericsson logo. Op het batterijklepje staat ook Sony Ericsson geschreven. Het batterijklepje zit stevig vast en ook de batterij en de simkaart zijn makkelijke te plaatsen/verwijderen. Als je het batterijklepje verwijdert vind je aan de zijkant ook een slot voor een Memorystick Micro. Deze kan je dus gewoon verwijderen als de tel aan staat maar doordat hij onder het batterijklepje zit kan je em moeilijk kwijtraken oid.

Als we de telefoon opendoen zien we als eerst natuurlijk het scherm. 262K TFT met een resolutie van 176x220, het scherm is erg helder en geeft de kleuren mooi weer. Natuurlijk maakt het geen kans tegen bijv het scherm van de Nokia 6131 maar dit was ruim voldoende voor mij. Wat ik wel vind is dat het scherm een beetje hoog in de behuizing zit geplaatst, dit mocht van mij wel wat lager. Op de andere helft van de telefoon zien we het toetsenbord. De bedieningstoets is 5 richtings dus als je op het zwarte gedeelte in het midden drukt kan je selecteren. De nummers van het toetsenbord en aan/uit knop enz. zijn doorzichtig, dit is erg mooi vooral in het donker met de blauwe backlight aan. Alle toetsen zijn verzonken, ik heb er geen problemen mee maar misschien dat de sms freaks daar wat minder blij mee zijn. Al met al voelt de telefoon gewoon stevig en degelijk aan en is alles netjes afgewerkt.

Software
Over de software zal ik het kort houden aangezien het hetzelfde is als andere sony ericsson telefoons. Alles is mooi vormgegeven en werkt snel en gemakkelijk. Smsen, blueooth, bestanden beheren, radio, alles werkt gewoon perfect. Wat ik wel jammer vind is dat er geen flash themas gebruikt kunnen worden zo als bij W810

Camera
De camera is er een van 1.3 megapixel. Ik kom van een Motorola E398 met belabberde VGA camera dus dit is een hele vooruitgang. De camera maakt mooie fotos mits er genoeg licht is bijvoorbeeld buiten op een zonnige dag. Wanneer er weinig licht is dan komt er veel ruis in de fotos, als het echt donker wordt dan zie je helemaal niks meer. Videos kunnen ook gemaakt worden, ook daar hetzelfde verhaal van weinig licht = slechte videos. De videos worden gemaakt op een resolutie van 176x144 erg laag dus, vooral vergeken met bijv. de Nokia 6233. Wat ik zelf wel erg jammer vind is dat de foto viewfinder helemaal niet fullscreen is en dat videos niet helemaal fullscreen bekeken kunnen worden. Ook kan je tijdens het bekijken van een video niet op pauze drukken en kan je niet terug/doorspoelen. Ik heb nog een paar fotootjes die ik had gemaakt

http://img.photobucket.com/albums/v233/Younesse/DSC00011.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v233/Younesse/DSC00013.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v233/Younesse/DSC00004.jpg
http://img.photobucket.co...33/Younesse/DSC000155.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v233/Younesse/DSC00014.jpg

Mediaspeler
Ik gebruik mijn telefoon ook als mp3 speler dus het is zaak dat die functie goed is. De mediaspeler werkt erg gemakkelijk ala itunes. Volume en nummers skippen gaat erg makkelijk met de volumetoetsen zoals gezegd. Muziek derop zetten doe ik altijd met winamp maar je kan ook gewoon drag & droppen, met de datakabel gaat dit vrij langzaam dus je kan beter een cardreader gebruiken. Op de telefoon zelf kan je ook playlists maken. Het zou wel handig zijn dat je door je muziek heen kan net als bij je telefoon boek (druk op 5, ga naar artiest met J) maar helaas kan dit niet. Er zit ook een radio op maar er moet wel een headset ingeplugd zijn daarvoor. Het geluid via de speaker is erg helder maar het mist bass en is niet erg hard. Het geluid via de headset is echter erg goed, met de equaliser kan je het nog afstemmen (jammer genoeg geen equaliser voor de radio) Ik gebruik nu een 3.5mm adapter met Senheisser MX300 dopjes en het geluid is erg goed.

Batterij
De batterij gaat goed mee mits niet teveel functies gebruikt. In het begin was ik constant aan het bellen, bluetoothen, spelletjes spelen, mp3 luisteren. Dan gaat je batterij natuurlijk binnen no time leeg. Als je normaal gebruik maakt van alles dan gaat ie ongeveer 4 dagen mee.

Al met al ben ik errug tevreden met de telefoon _/-\o_ vooral voor deze prijs

Verwijderd

Younesse88 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:25:
Wil ik foto's maken zijn de baterijen van me digicam leeg dus kon er maar eentje maken :>

[afbeelding]

...
Thanks voor de review. De mijne is besteld. Tot anderhalve maand geleden kon ik niet wachten en heb toen een w300i aangeschaft. :o Gelukkig zijn de accessoires die daarbij geleverd werden, usb-kabel + software, memorystick en headset (hpm-70) volgens mij zonder meer te gebruiken bij deze gsm. Dat scheelt weer. :)

• Younesse88
Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 22:45:
[...]

Thanks voor de review. De mijne is besteld. Tot anderhalve maand geleden kon ik niet wachten en heb toen een w300i aangeschaft. :o Gelukkig zijn de accessoires die daarbij geleverd werden, usb-kabel + software, memorystick en headset (hpm-70) volgens mij zonder meer te gebruiken bij deze gsm. Dat scheelt weer. :)
Yep die accessoires tikke ook aardig aan..
Ik werk bij een telecom winkel dus heb de telefoon, datakabel, memorystick voor een mooi prijsje O-) headset zat erbij maar ik gebruik me eigen oordopjes

• Parody
  • Niet online
Mooie review, Younesse88! :)

Ik heb ook even zitten twijfelen tussen de Z530 en de Z550, maar toen ik de Z550 vond voor hetzelfde bedrag (€ 0,00 bij abo-verlenging) als de Z530 was de keuze snel gemaakt. Ik vind de Z550 gewoon een volwassener apparaat, dat ook nog eens meer functionaliteit biedt. Vooral de radio vind ik een plus, want nu kan ik de auto laten staan en toch Evers 's morgens luisteren op de fiets. ;) Verder is de camera beter.

Mijn vrouw had al een W800i, dus ik leen de datakabel en de bluetooth van haar. Zitten toch op mijn compu aangesloten, dus... ;) Kaartje moet ik nog bestellen, maar voor minder dan €50 heb je al 1GB. De koptelefoon is best wel aardig, maar zoals gezegd niet zo super als die van de Walkman serie. Aan de andere kant: met de koptelefoon van de Z550i hoor je het verkeer om je heen nog goed, en da's met de W800i koptelefoon wel anders: die sluit behoorlijk af.

De bas van de speaker wordt trouwens een stuk beter als je 'm op een houten tafel legt. Voor zo'n klein speakertje is het nog best redelijk, al haalt het het natuurlijk nooit bij een fatsoenlijke huiskamer set, of zelfs een beetje setje compu-boxjes.

[ Voor 12% gewijzigd door Parody op 04-09-2006 20:49 ]

Verwijderd

Younesse88 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 23:26:
[...]

...
Ik werk bij een telecom winkel dus heb de telefoon,
...
Hoelang is de levertijd bij jullie :?

• Younesse88
Dan moet ik aan de leverancier vragen of het toestel op voorraad is, als dat het geval is dan is ie binnen 3 werkdagen binnen.

• Parody
  • Niet online
Ik heb 'm via het internet besteld bij 2call.nl, want daar kon ik 'm voor niks bij m'n abo-verlenging krijgen. SE doet toch zelf de garantie-afhandeling, dus winkel vond ik niet zo nodig. Het was donderdag bestellen en zaterdag stond er iemand aan de deur met een doosje met inhoud.

Verwijderd

Younesse88 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:34:
Dan moet ik aan de leverancier vragen of het toestel op voorraad is, als dat het geval is dan is ie binnen 3 werkdagen binnen.
Bedankt voor je reactie. :) Dat principe geldt hier ook; Blijkt een back-order bij de leverancier van de website (...)
Dat was hun laatste reactie.
De order bij hen is inmiddels door mij gecanceld. Ik heb begrip voor overmacht. Ik kan geen begrip opbrengen voor slechte communicatie.

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 15:06
Hier kun je nog wat meer foto's vinden.

• Soundstorm
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-11 18:15
Kan iemand mij zeggen of de aansluiting voor de stroomadapter wat beter zijn.
Ik heb nu een Z600 en daar moet je echt 1min mee zitten prutsen eer je de juiste positie hebt gevonden en hij wil opladen. De connector geeft echt slecht contact.
Kan je de contactjes gemakkelijk kuisen? Op de Z600 zitten alle contactjes van elkaar gescheiden der een plastiek tussenschot, waardoor het onmogelijk is dat mooi te kuisen.

Heb al wat zitten kijken naar andere merken, maar de Z550i blijft toch het compleetst voor zijn prijs. Juist jammer dat het geen 2MP camera is.

Kan hij trouwens ook Bluetooth A2DP (of hoe noemt dat ook), zodat ik met een bluetooth koptelefoon kan luisteren?

[ Voor 9% gewijzigd door Soundstorm op 21-09-2006 23:38 ]

• Parody
  • Niet online
De stekker is dezelfde als voor de K750/W800 etc. Maakt prima contact, geen probleem. De contactjes zijn nu gewoon meerdere plaatjes naast elkaar, die je eventueel met een doekje makkelijk schoonmaakt.

A2DP wordt helaas niet ondersteund volgens de documentatie. Ik heb ook niet zo'n koptelefoon om het uit te proberen...

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-11 09:43
de nieuwe fastport doet uitstekend z'n werk ;)

• Younesse88

• jakob
ik heb nog een koptelefoontje van mn W550i(gestolen :( ) en daar zit zo'n kabeltje ingebouwd. maar ik heb gelezen dat je met de z550 geen video fullscreen kan afspelen?

willy

• Younesse88
klopt, alleen fotos kunnen full screen bekeken worden ;(

• jakob
das nog es debiel :/

• Barend
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11-2014
Weet iemand of deze telefoon zijn batterij oplaadt vanaf de USB kabel?

Verwijderd

BarendG schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:37:
Yep, doet ie. :)
(Let wel dat er geen usb-kabel wordt meegeleverd).

Hij's binnen na een valse start bij een internetwinkel die uiteindelijk niet kon leveren.
Gruwelijk mooi.
't-Is een prachtig apparaat.
_/-\o_

• Barend
Nice. Ik heb hem afgelopen maandag ook besteld, met bluetooth oortje, autolader en USB kabel. Kan niet wachten... :)

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik zit er ook over te denken om deze telefoon aan te schaffen omdat ik uiteindelijk geen K750i heb gekocht.
Maar de datakabel en het geheugenkaartje. Kan ik dat het beste van sony zelf kopen of maakt het niet uit?
Verder is het een ontzettend gave telefoon, mooie looks vooral het frontje met dat geschuurd alu!

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• Barend
Ik heb nog geen Memory Stick Micro's gezien van een ander merk dan Sony. Aangezien ik de MP3 speler niet ga gebruiken en de camera naar verluidt niet zo geweldig is, heb ik er nog maar geen kaartje bijbesteld.

Voor wat de USB kabel betreft, denk ik dat het niet zoveel uitmaakt. Met mijn T68i destijds wel vastgesteld dat een SonyEricsson handsfree draadje veel beter contact maakte in de connector dan een el-cheapo draadje.

Verwijderd

Sandisk maakt die kaartjes ook. In Duitsland kost 1Gb tussen 50-60 Euro. Ik heb nu een 256Mb kaartje. Met zo'n 55 mp3's ziet dat dingetje afgeladen vol. Ik wil dus een grotere; Maar is 1 Gb echt het maximaal haalbare :? Ik zou liever een 2 of 4 Gb kaartje hebben.

Die 1.3 Mp camera is meer dan voldoende voor uitstekende snapshots. Ik vind die camera een leuke bijkomstigheid. Niet meer, niet minder. Met mijn echte camera kan ik niet telefoneren. ;)

• Parody
  • Niet online
Geen idee of grotere kaartjes mogelijk zijn. Aan de ene kant lijkt het me erg sterk dat Sony zich bij een nieuw type kaartje gelijk technisch beperkt tot 1GB, aan de andere kant zijn ze gewoon vrij klein, dus weinig ruimte. Hopelijk is het dus gewoon een kwestie van tijd, want de miniaturisering gaat gewoon verder... _/-\o_

• Barend
Kwestie van tijd inderdaad.
In a joint venture with SanDisk, Sony announced yet another new Memory Stick format on 30 September 2005. The new Memory Stick Micro (M2) measures 15 × 12.5 × 1.2 mm—roughly one-quarter the size of the Duo, around the size of a fingernail—with 256 MB, 512 MB and 1 GB capacities (could theoretically have 32 GB in the future). Maximum transfer speed is 160 Mbit/s. It will come with an adaptor, much like the Duo Sticks, to ensure compatibility with current Pro devices.

• Barend
Ik heb hem nu ook binnen. Erg prettig telefoontje!

De camera is zelfs naar GSM maatstaven matig tot slecht, maar voor noodgevallen is het natuurlijk beter dan niets. Ik had het hele ding al met al best kunnen missen.

De firmware is gebruikersvriendelijk en alles werkt snel en naar behoren. De zinnige structuur van de menu's is echt een verademing na een Samsung te hebben gehad.

• jakob
nog iets dat ik graag zou weten. zie je een foto als je een smsje krijgt van een van je contactpersonen?(waar een foto aan gekoppeld is)
mijn W550i kon dat :)

maar ik twijfel nog steeds tussen deze en de moto razr v3i

• Younesse88
Yep, kwam er vandaag toevallig achter :p
Kwam er ook achter dat je in de mediaplayer wel kan door/terugspoelen bij videos :D

• jakob
mja dacht wel dat hij vrij gelijkaardig ging zijn. ik vind het zo jammer dat mijn w550 gestolen is :(
maar das een hele leuke feature die mij wsl zal overhalen ;)

• Parody
  • Niet online
Als je een W550 had, heb je hopelijk voor jou de koptelefoon en de USB-kabel nog wel. Alleen de M2-kaart mis je dan, want ik ga er vanuit dat je die in je telefoon had zitten. Gezien de prijs van de Z550 heb je er een leuke vervangende telefoon mee. Ik heb ook nog een Razr in m'n handen gehad, maar ik vond de Z550 toch steviger overkomen.

• jakob
inderdaad, heb ik nog allemaal :)
zal dan toch het beste zijn
je kan toch een volgend liedje kiezen met de volumeknoppen he?

• Parody
  • Niet online
Yep, even ingedrukt houden = volgende nummer.

Verwijderd

Parody schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:53:
Yep, even ingedrukt houden = volgende nummer.
Maar daarin zit mijns insziens toch iets raars. Ik zou intuïtief verwachten dat een '+' in algemene zin "meer, groter, volgende, harder" betekent. Echter drukken en vasthouden op de '-' gaat naar het volgende nummer. De '+' gaat naar het vorige nummer. 8)7

De w300i heeft ook deze 'afwijking'.

• jakob
en als je hem vergelijkt met een nokia 3510 bv, is dat dikker?
das nu mn vervanger ;)

• Parody
  • Niet online
@Baldrick: Tja, zit op zich wel wat in. Aan de andere kant: zoveel volumestappen heb je nou ook weer niet, en het scheelt zo wel weer knopjes aan de buitenkant... Heel eerlijk heb ik het nog niet als storend ervaren dat het zo werkt. Eigenlijk is het wel handig! :)

@willy486: Uit de openingspost:

Afmetingen

* 87.5 x 45.4 x 20 mm
* 3.4 x 1.8 x .8 inch

• jakob
mja kwou even de vergelijking zien :p
hij is dus perfect even dik, netjes dus. 5 mm minder breed en uiteraad minder hoog

• jakob
nog iets vergeten
heb je ook een lijstje met de personen naar wie je het laatst gesmst hebt? dat vond ik denk ik het handigste van al die functies bij de SE's ;)

• Younesse88
verzonden items? zit dat niet op meeste telefoons

Verwijderd

willy486 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:57:
nog iets vergeten
heb je ook een lijstje met de personen naar wie je het laatst gesmst hebt? dat vond ik denk ik het handigste van al die functies bij de SE's ;)
Alle 'verzonden items' worden bewaard totdat je die verwijderd, dus inclusief het bericht zelf.

Niet langer dralen, gewoon kopen dat ding; je zal er geen spijt van hebben. :)

• jakob
mja kwacht op mijn financiele voorzieningen, nog eens een goed rapport en dat komt in orde. ik heb nog maar juist een lappie gekocht, kzit nogal op zwart zaad nu...

maar wat ik bedoel: als je een sms verzendt en je moet een contactpersoon kiezen, zie je dan een lijstje van de laatste x personen naar wie je gestuurd hebt?
en ik twijfel alvast niet meer om deze te kopen, al bij al ben ik heel erg tevreden van mijn SE's(T610, P800, W550)

• Younesse88
ja, je ziet een lijstje van laatste personen zie ik hier ;)

Verwijderd

Handige tip: # indrukken en vasthouden schakelt 'stille modus' aan danwel uit.
:)

• Barend
Handige tip: # indrukken en vasthouden schakelt 'stille modus' aan danwel uit.
Klopt, en kort op aan/uit drukken geeft je de profielkeuze.

Verwijderd

Barend schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:37:
In tegenstelling tot wat ik eerder zei, twijfel ik nu.
Hij pakt wel de spanning van de kabel maar ik vermoed dat daarmee de accu niet tegelijkertijd geladen wordt.
Pagina: 1