Delphi 6 van borland

Pagina: 1
Acties:

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02-2024
Hallo mensen,
Ik wou proberen om delphi 6 van borland.com te downloaden maar
hij flipt als ik me wil registreren voor een download,
Heeft iemand een installer van delphi 6 voor mij of een linkje waar ik hem kan downloaden ?

Alvast bedankt,

edit: emailadres: info@disney.com

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 27-08-2006 15:17 . Reden: email adres vergeten ]

Portfolio

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Is een Trail van BDS 2006 niet goed genoeg?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Even geprobeerd, maar ik kon D6 Personal zonder problemen downloaden van http://www.borland.com/downloads/download_delphi.html ??? Nieuwe account aangemaakt op een email adres dat ze nog niet kennen, en no problemo.

Overigens zou ik dan eerder D7 Personal nemen, daarin zijn toch wel een flink aantal problemen van D6 opgelost (vooral in de IDE, niet zozeer in de compiler).

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Het is niet de bedoeling van GoT om een software-uitwisselings forum te worden. Hoewel de download wel legaal is (voor zover ik weet ;) ) zul je het toch daar (bij borland dus) moeten betrekken.
Ik laat dit topic open voor verdere discussie over welke versie verstandig is om te nemen, maar ik wil hier dus geen requests om software van/naar elkaar te sturen zien ;)

@Kaassoevlee: Het is trial ;)

:X :w Creepy

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 03-09-2006 19:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En meteen een move naar DTE er achteraan :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney