Toon posts:

Windows Media Encoder

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb laatst een site gezien waar diegene zelf op uitzond met zijn muziek (Streaming)
nou heb ik onlangs windows media encoder gedownload alleen ik snap nou niet hoe ik mijn muziek live kan uitzenden ik weet dat je de HTML moet openen met media pleejer maar kan het ook in IE dat zou heel mooi zijn kan iemand mij helpen.
En nog een vraag ik snap nou niet het verschill tussen pull streams en push streams (zie pic)

[img]http://img140.imageshack.us/my.php?image=encodinghelphk5.png]Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/453/encodinghelphk5.th.png

Grtz :*)

Ja ik heb oude Topics gelezen en niks gevonden.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2006 00:57 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Behalve dat je topic niks in PRG te zoeken heeft voldoet het ook niet aan de eisen die we hier stellen @GoT voor een topic. Als dat wel het geval was geweest had je van mij een move naar het relevante forum gehad, maar daar gooien ze het net zo hard op slot.

Je zou de FAQ of "Broadcasting your content" eens kunnen doorlezen op deze pagina en je verdiepen in de materie. Je zegt wel "Ja ik heb oude Topics gelezen en niks gevonden" maar daar geloof ik niks van. Het verschil tussen push en pull is makkelijk te googlen en hoe je een media player in je HTML integreert is ook geen rocket-science (hint: view source op een willekeurige pagina die een media player toont).

Anyway, ik heb al meer tijd gestoken in dit slotje dan jij in je (voor)onderzoek verwacht ik. We zijn niet van plan om je aan je handje te gaan houden. Als je specifieke (gerichtte) vragen hebt, en je komt er niet uit dan ben je welkom om het nog een keer te proberen @GoT met een topic in het daarvoor bestemde forum, maar ik adviseer je toch met klem om eerst eens goed te neuzen in documentatie en beschikbare informatie online ;)

Overigens ben je 3 juli j.l. gewezen op je gedrag middels een e-mail. Doe jezelf (en ons) een lol en lees dat mailtje nog eens goed ;)

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 27-08-2006 01:09 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.