Ati catalyst clone tv-desktop.

Pagina: 1
Acties:

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
Ik ben er nu al een weekje of zo mee aan het kloten, maar krijg het niet voor elkaar. Waar kan dat nu inzitten.

Gegevens
ATI Radeon 9550
Catalyst 06.7
monitoren 2x acer 1916w
en een normale TV
en maak gebruik van Ultramon.

Ik heb de TV-out faq gelezen (maar daar staat over dit probleem niets in)
En heb een paar topic's gevonden echter die geven alleen informatie die ik al wist.

Zo zorg ik ervoor dat de 2de monitor is uitgeschakeld (ATI kan niet 2 monitoren en tv-out aansturen)
Ik draag er zorg voor dat de monitor netjes in 1024x768 staat (zodat de tv het aankan)
De refesh rate goed is.
Kortom dat alles ingesteld staat zoals het moet staan voor een tv en dus de settings op beide hetzelfde kunnen staan.
Hydravision is alleen voor ATI t/m 8500 en geeft geen opties mbt dit probleem. De andere opties van hydravision zitten ook in utramon.

Trouwens ook anders lukt het niet. Dus alles instellen op de tv en dan dit klonen naar een monitor. No go.

Hij geeft wel de opties weer, maar zodra ik die optie kies gebeurd er helemaal niets...

Ergo deze topic's geven geen antwoord op mijn probleem:
TV-out clone mode lukt niet (ATI)
[XP] Clone mode options niet bereikbaar
Beeld clonen met 9700 pro

Ander topic's zijn erg oud en geven ook geen antwoord.

Hoe kan ik dit oplossen (of leer me beter te zoeken op GoT)

Edit: O'ja.. uitschakelen ultramon (versie 2.5) geeft ook geen lucht.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
Oke... zoals gewoonlijk was er maar 1 optie met die :X :X :r :X :X drivers van ATI.
Een complete schone verse install van windows en dan de drivers erop. Daarvoor (ondanks alle trukjes met driver cleaner pro en ccleaner en handmatig van het register doorpluizen) was er geen enkele mogelijkheid om de drivers goed werkend te krijgen. Bij de nieuwste drivers van ati kreeg ik zelfs de beruchte "zero display service error" die schijnbaar (ondanks vele verwijzingen naar google ten spijt) alleen weg te krijgen is met... ja, wel complete format....

Pfffft... hoopt dat ze dit nu eens echt gaan oplossen. Hoe moeilijk is het nu om van elke app/driver exact bij te houden wat die doen in het register zodat volledige deinstall mogelijk is. Grmbl... Kost me weer 8 a 12 uur om alles goed te installeren. :( :(

Nu werkt het dus perfect.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......