Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SE K750i na installatie firmware stuk

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heb vanavond de nieuwste firmware voor mijn K750i getracht te installeren. Heb netjes volgens de beschrijving gehandeld. Echter zal er iets mis gegaan zijn bij de installatie, want deze werd afgebroken, met de melding dat hij geen verbinding meer had met de telefoon. Gevolg... Telefoon doet dus nu helemaal niets meer. Hebben jullie hier al meer ervaring mee en is er zo mogelijk een oplossing voor?

Groeten, ALmer

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Via SEUS proberen te updaten?

Probeer het volgende, laad de batterij 2 uur op en probeer het dan nogmaals. Als dat niet helpt mag je je garantie gaan claimen als je die nog hebt.. Of naar een SE service-point gaan.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Verwijderd

volledig opladen inderdaad, procedure herhalen werkte bij mij.'
succes
Hielke

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Welkom op GOT Halmer,

Voor die vraag die je stelt, is een speciaal topic gamaakt, namelijk Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,D750 topic - Deel 10 .

Ik stel dan ook voor om daar je vraag te stellen zodat meer mensen je kunnen helpen en alles een beetje centraal te houden :)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Je kunt hiervoor inderdaad wel in het centrale topic terecht. Er zijn nogal veel problemen met de update service, zou iedereen hiervoor een individueel topic starten dan zou het nogal druk worden hier ;)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.