Toon posts:

linksys wag54g inloggen probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 3.631 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hello,
alles geprobeerd, 10-40 seconden resetten en 192.168.1.1 en inloggen met 2 maal admin

alles goed tot nu toe, vervolgens onder administration een nieuw username en wachtwoord invullen en save setting , dit gaat ook goed.

Wanneer ik dan onder basic setup ****pppoE keuze selecteer wordt er weer om het wachtwoord gevraagd welke niet werkt?

Wanneer ik via het menu weer naar default settings ga wil het ook niet?

wat doe ik hier nou fout?

ben er al een mooi poos zoet mee en alles erover gelezen...

Verwijderd

dat linksys spul resetten gaat wel apart ja, inderdaad een poos die reset knop indrukken, dan pas de stroom eraf, ingedrukt houden en dan de stroom er weer op.

admin admin moet werken, goed saven, werkt dit niet, dan garantie?
vraagt ie dan niet gewoon om een pppoe w8woord, of wel je provider w8woord?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2006 20:06 ]

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Je kastje vraagt inderdaad gewoon om de inloggegevens van je provider. Na een reset zul je die gewoon in moeten voeren. Ik denk dat de helpdesk van je provider je vast wel verder kan helpen.

Verwijderd

Topicstarter
helaas, resetten admin 2maal en dan het wachtwoord veranderen werkt

wanneer ik dan in het basic menu pppoa selecteer krijg ik dan het windows wachtwoord scherm en vul hier het nieuwe wachtwoord in en dat werkt niet, ook de gegevens van hetnet (gebruikersnaam/inlog) werken niet.

ik snap hier helemaal niks van!

Verwijderd

Topicstarter
bleeeh ik heb het ding maar verkocht

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 14:18

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:23:
bleeeh ik heb het ding maar verkocht
Was gewoon waarschijnlijk een vpi/vci instelling wat verkeerd was. VPI zou 8 moeten zijn geweest, en VCI zou een 48 moeten zijn geweest. Aangezien dit een WAG is, en dus een modem. Diende je de VPI/VCI instellingen goed te hebben gezet!

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Pagina: 1