Hardware Forum bestaad dat nog ???

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:43
Hey allemaal een tijd geleden (half jaar of zo iets) was er een aparte domein naam die werd onder houden door Herman op een Linux server en het heete zoiets als Harde ware forum!?! maar nu mijn vraag bestaad dit nog ? zo ja wat is de url ???

PS: Ik weet ook wel dat er een twaekers.net vraag en aanbod is maar het gaat me gewoon ff specefiek hierom... ALVAST BEDANKT!

Verwijderd

Hij werd onderhouden door onze grote vriend RickJansen en dies weg wegens wanbetaling :)

• Wild pigeon
  • Laatst online: 18:43
oeps dat bedoelde ik ja Rick :)
Maar hij is dus pleite :(

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:28

Sharky

Skamn Dippy!

HOLY MOZES!
bestaat met een 'd'

*snik*

This too shall pass

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

waar ik RickJansen eigenlijk gebleven ja??

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Hardware Forum bestaad dat nog ???
"bestaad"... sucker...

• Cyberdeck
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Jeetje, laat iemand toch met rust als hij een spelfoutje maakt, mensen die daar op zo'n manier op reageren zijn suckers.
Je kunt ook iemand op een normale manier vertellen dat hij waarschijnlijk even een verkeerde toets aangeslagen heefD! ;)

Verwijderd

Ja, vaudjez syn z0 chemaaakd hooR :P

Vooralalsjezosneltyptdatjespatiebalkhetnietmeeraankan :+

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Dat forum was van Rick Jansen, en is inmiddels opgeheven. Hiervoor in de plaats is het vraag en aanbod gedeelte van Tweakers.net gekomen. Rick Jansen doet inmiddels vanalles en nog wat voor Tweakers.net.

Ik heb alleen www.waterkoeling.nl (althans, de enige computersite die ik heb) en daarop heb ik wel een forum, inclusief vraag en aanbodgedeelte, maar dat is meer op waterkoeling gericht.

Herman www.waterkoeling.nl

Verwijderd

Op http://www.hardwareforum.nl is het forum van Koen Crijns (http://www.hardwareinfo.nl) te vinden.
Pagina: 1