Forward URL en google

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• BamiKop
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-12-2024
Ik heb momenteel het probleem dat ik niet te vinden ben via google.
Het is als volgt:

www.hetgemakvaneenbak.nl word simpelweg via lycos (waar ik het domein heb, samen met nog een aantal andere) doorgestuurd naar mijn @home webspace.

Doordat er op de server van lycos dus alleen maar een index.html staat met daarin de forward url kun je geen metadata toevoegen.

Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat ik toch te vinden ben bij google?
Moet lycos de html aanpassen? moet ik webspace erbij kopen? of is er toch een andere manier?

Alvast bedankt!

zo beter -Sandra- ?

[ Voor 4% gewijzigd door BamiKop op 26-08-2006 18:25 ]

http://www.omroepbeesel.nl

Verwijderd

Het best is natuurlijk wel om webspace aan je domeinnaam te koppelen. Maar je zou sowieso kunnen beginnen met je menu, die werkt namelijk alleen als JavaScript is ingeschakeld. Ik zie zo op het eerste gezicht trouwens ook nergens de bedrijfsnaam in letters op de site.

Offtopic: Ik heb er een hekel aan als mensen hun forumpost met 'Beste,' beginnen, dat geeft mij namelijk de indruk dat er 1 post wordt geschreven die vervolgens op talloze forums geplaatst gaat worden.
zo beter -Sandra- ?
Je hoeft dat 'Beste,' voor mij niet te verwijderen hoor, het is alleen maar iets wat ik best vaak zie op forums en heel raar vind, misschien ben ik wel de enige die dat vindt.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2006 18:50 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ghaulus, lees "even" ([rml];)[/rml]) [SEO] Tips & Trucs door. Alles wat je over het optimaliseren van vindbaarheid met search engines wil weten staat daarin. ;) Mocht je vraag daar niet beantwoord worden, stel hem dan even opnieuw in dat topic, zodat we alles centraal kunnen houden. :)
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:12:
Je hoeft dat 'Beste,' voor mij niet te verwijderen hoor, het is alleen maar iets wat ik best vaak zie op forums en heel raar vind, misschien ben ik wel de enige die dat vindt.
Nee hoor, je bent niet de enige. :P
Reageren
Reageer on-topic en probeer de topicstarter te helpen met zijn probleem:
  • Laat niet merken dat je de topicstarter dom vindt; dat hij / zij iets niet weet wat jij wel weet, daar kan hij / zij ook niks aan doen.
  • Kom je iets tegen dat niet door de beugel kan (op welke manier dan ook), dan is het niet de bedoeling dat je in dat topic de zogenaamde wijsneus gaat uithangen, maar dat je de kwestie meldt. Dit kan via Schop een Modje of door het aanmaken van een topicreport; zie verder deze mededeling.
  • Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.