[quote]
Op maandag 29 januari 2001 11:22 schreef basjuh het volgende:
Na een eerdere post hier heb ik nu het volgende: Mijn bios zet na een reset, omdat ik TE fanatiek ben geweest de bussnelheid van het geheugen terug op 100 mhz

. Nu draai ik mijn Duron 800 op 9 * 105 (Jaja L1 bruggetjes doorverbonden met potlood).
[Quote]
Dat werkt dus goed. Da's geen probleem.
Zelf heb ik mijn duron800 op 10.5 x 100
[Quote]
Mijn systeem word wel warm. 43 graden IDLE!!!
[Quote]
Da's niet warm. Da's een goede temperatuur. Maak je niet druk.
[Quote]
Mooi kut.
[Quote]
Helemaal niet. Mijn Duron800 is 53'C stressed op het moment. FOP38 zit er op zelfs.
Die temperatuur kan helemaal niet kwaad. Een Duron kan tot de 90'C gaan en dan smelt de boel zo'n beetje weg. Mijn Duron wordt instabiel rond een temperatuur van 60'C.
Afhankelijk waar ik hem op heb geklokt.
[Quote]
Eerst maar eens een andere cooler erop.
[Quote]
Wat zit er nou op?
Heeft er nog iemand een foefje om op hogere waarden uit te komen. Ik heb een MSI k7 Pro 2 A, met een duron 800 133 mhz geheugen. Huidige setting = 9 * 105 @ 1,775 volt (uit me hoogd). Is er iemand met betere settins en hogere snelheid en lagere temp, laat mij even wat weten. Alle advies is welkom

DANK U DANK U....
Da's een mooi VCore om op deze snelkheid te komen. Zelf moet ik de duron op 2,00VCore zetten om de 1000 te halen. Durons verschillen eenmaal maar jij hebt in ieder geval een wat betere dan de mijne. Wat je kan doen is je VCore omhoog gooien en hoger klokken. Dat moet kunnen alleen weet ik niet of je je VCore nog hoger kan zetten op je bord? Nooit zo'n bord gehad.
Je moet de 1GHz wel kunnen halen. Suc6!

(Maak je niet druk om de temperatuur nog, Rond de 60 (wat nog geen probleem is, kan je gaan merken dat hij misschien instabiel wordt)