Bij deze ook het multimediasysteem voor de komende BBG. (het systeem voor in de huiskamer, waarop internetten, tekstverwerken, filmpjes en tv kijken, fotosbewerken, een incidenteel spelletje enz tot de standaard taken behoord.. de 'familie pc' zeg maar). Zoals te verwachten viel heb ik ook in dit systeem voor de Core 2 Duo gekozen. Daarnaast heb ik er een betere monitor bij gedaan.
Om (voor mij) niet helemaal duidelijke redenen zit ik nu zelfs nog 11 euro onder het gestelde budget, maar ik zie zo even geen verbetering die dat gat dicht en de totale kwaliteit van het systeem flink verbetert. Tips zijn wat dit betreft uiteraard welkom.
Om (voor mij) niet helemaal duidelijke redenen zit ik nu zelfs nog 11 euro onder het gestelde budget, maar ik zie zo even geen verbetering die dat gat dicht en de totale kwaliteit van het systeem flink verbetert. Tips zijn wat dit betreft uiteraard welkom.
![]() | ||||||
![]() | Product | Prijs | ![]() | |||
![]() | ||||||
![]() | Processor | ![]() | Intel Core 2 Duo E6400 (S775, 2,13GHz, 1066MHz FSB, 2MB Boxed) | ![]() | € 215,03 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Moederbord | ![]() | Asus P5B, P965 (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID) | ![]() | € 129,68 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | CPU-Koeling | ![]() | Arctic Cooling Freezer 7 Pro (Socket 775) | ![]() | € 17,- | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Geheugen | ![]() | 512MB x 2 (1GB) PC5300 DDR2 CL5 (Kingston, KVR667D2N5K2/1G) | ![]() | € 85,80 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Videokaart | ![]() | Asus GeForce 7600 GS 512MB DDR2 | ![]() | € 125,75 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | TV-kaart | ![]() | Hauppauge WinTV PVR-150MCE | ![]() | € 53,- | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Geluidskaart | ![]() | Onboard ADI 8-kanaals | ![]() | ![]() | |
![]() | ||||||
![]() | Networkcontroller | ![]() | Onboard Realtek Gigabit LAN-controller | ![]() | ![]() | |
![]() | ||||||
![]() | Hardeschijf | ![]() | Hitachi Deskstar T7K250, 250GB (7200rpm, SATA II, 8MB, NCQ) | ![]() | € 72,01 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Optische drive | ![]() | NEC ND-4571 16x (Dual-layer, Labelflash) | ![]() | € 33,49 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Diskettestation | ![]() | ALPS Diskette Drive (Zwart) | ![]() | € 4,88 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Flash-lezer | ![]() | Apacer Embedded Card reader 15 in 1 (zwart) | ![]() | € 11,03 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Behuizing | ![]() | Arctic Cooling Silentium T3 (ATX, 350W, Zwart/Zilver) | ![]() | € 78,- | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Monitor | ![]() | LG L204WT (20", 5ms, D-sub/DVI-D) | ![]() | € 277,51 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Toetsenbord en muis | ![]() | Logitech Cordless Internet Pro Desktop | ![]() | € 23,45 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | Luidsprekers | ![]() | Creative Inspire T6060 | ![]() | € 62,43 | ![]() |
![]() | ||||||
![]() | ![]() | Totaalprijs bij opstellen BBG | ![]() | € 1.189,06 | ![]() | |
![]() |