[compleet systeem]problemen te verwachten

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:15
Vallen er problemen te verwachten bij de volgende configuratie? Wat zou er te verbeteren zijn? Dit systeem is grotendeels gebaseerd op de BBG van juli/aug met een verandering in harde schijf en hoeveelheid geheugen. Het gaat mij met name om het geheugen en in hoeverre dit problemen gaat geven met het mobo en de processor. Het systeem is bedoeld voor mijn ouders (55 jaar) en die willen het zo lang mogelijk gebruiken, dus vandaar de overkill voor een budgetsysteem (het moet als het kan nog geschikt zijn voor de opvolger van Vista bij wijze van spreken :P )

Proc: Intel Pentium D 805
Mobo: GBT GA-8I945PG-RH
Mem: 2x 1GB PC4200 PQI DDR2 geheugen
Kast: Artic Lifestyle Sonata II
HD: Hitachi Deskstar 7K80
Videokaart: Club 3D 7300 128 MB

Verwijderd

Ik zie geen problemen eigenlijk mischien dat je Kingston geheugen kunt nemen altijd een goed merk geweest, en doe je ouders dan ook mee op de volgende lan-party >:)

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:15
Nopez, heeft niet veel zin met een 80 GB harddisk :P En zoveel doen ze ook niet met de pc... Mijn moeder wil alleen gaan leren photoshoppen :P Dus mag ook wel een beetje leuk systeem zijn :P

Kingston is idd goed merk, maar ik heb zelf ook nooit problems gehad met PQI (en die was toch wel redelijk wat goedkoper). In de BBG staat TwinMOS, maar zelf heb ik die al een paar keer redelijk snel (anderhalf jaar) op zijn bek zien gaan...

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

zie Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? dit is niet de manier om een dergelijk topic te openen. Dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.