Ik heb een probleem met het spelen van "far west". Wanneer ik het spel opstart gaat er helemaal niets fout... en kom ik keurig in het menu. Maar als ik probleem een level of tutorial te laden.... laad hij deze en vervolgens krijg ik een crash van het spel.... met zo'n standaard windows xp melding(, met dat versturen en niet versturen enz).
Ik heb dus ff naar het forum van het spel gesurft. En daar aangekomen zeiden zei dat ik Dxdiag ff moest runnen... heb ik dus gedaan... allemaal fouten met mijn geluidskaart. Heb ik alles maar ff opnieuw geinstalleerd (drivers). En nu geen foutmeldingen meer... maar nog steeds crasht het spel.
Ik weet echt niet meer hoe ik dit moet oplossen.... Heeft iemand een idee? of heeft dit zelf ook gehad? (op de pc van mijn kleine broertje werkt alles wel naar behoren... maar die zit met van die onboard troep)
specs:
amd athlon xp 2200+ (@2050mhz)
2x 256 mb pc3200
ati radeon 9200se
creative live 5.1 digital
Ik heb dus ff naar het forum van het spel gesurft. En daar aangekomen zeiden zei dat ik Dxdiag ff moest runnen... heb ik dus gedaan... allemaal fouten met mijn geluidskaart. Heb ik alles maar ff opnieuw geinstalleerd (drivers). En nu geen foutmeldingen meer... maar nog steeds crasht het spel.
Ik weet echt niet meer hoe ik dit moet oplossen.... Heeft iemand een idee? of heeft dit zelf ook gehad? (op de pc van mijn kleine broertje werkt alles wel naar behoren... maar die zit met van die onboard troep)
specs:
amd athlon xp 2200+ (@2050mhz)
2x 256 mb pc3200
ati radeon 9200se
creative live 5.1 digital