Dag mensen.
Ik heb 3 dagen geleden m'n nieuwe systeem gekregen. Hier zijn de specs
Kast: Antec SLK3000B
Proc: Allandale 6400
Mem: Ocz 1gb
Mobo: Asus P5B
Grafk: Sapphire x1900xt
----------------------------------------
Er zat 1x120mm fan in.
Ik heb een paar games geinstalleerd zonder problemen, kon ook alles op hoogst spelen.
De volgende dag heb ik weer Ghostrecon AW gestart en na 5 min zag ik overal artifacts. Ik heb meteen spel afgesloten om beschadeging te voorkomen. Heb daarna halo geisntalleerd en daar zag ik ook artifacts. Halo is best een oude spel. Omdat er maar 1 fan in zit, heb ik nog een kleine fanetje erbij geplaats aan de zijkant van de kast, maar dat hielp ook niet.
Ik heb me kaart neit overgekocked.
Drivers zijn ook geupdate.
Ik heb naar de temp gekeken in de catalyst control center, bij idle is het rond de 40 graden, stressed 60.
zo ziet halo eruit

Fear combat

catalyst control center

Ik weet niet wat ik nu moet doen, kaart is nieuw, niet overgeclocked en duur
Het rare is dat ik eerst hellemaal geen artifacts zag, kan die door gamen beschadigd zijn ??
Ik heb 3 dagen geleden m'n nieuwe systeem gekregen. Hier zijn de specs
Kast: Antec SLK3000B
Proc: Allandale 6400
Mem: Ocz 1gb
Mobo: Asus P5B
Grafk: Sapphire x1900xt
----------------------------------------
Er zat 1x120mm fan in.
Ik heb een paar games geinstalleerd zonder problemen, kon ook alles op hoogst spelen.
De volgende dag heb ik weer Ghostrecon AW gestart en na 5 min zag ik overal artifacts. Ik heb meteen spel afgesloten om beschadeging te voorkomen. Heb daarna halo geisntalleerd en daar zag ik ook artifacts. Halo is best een oude spel. Omdat er maar 1 fan in zit, heb ik nog een kleine fanetje erbij geplaats aan de zijkant van de kast, maar dat hielp ook niet.
Ik heb me kaart neit overgekocked.
Drivers zijn ook geupdate.
Ik heb naar de temp gekeken in de catalyst control center, bij idle is het rond de 40 graden, stressed 60.
zo ziet halo eruit
Fear combat
catalyst control center
Ik weet niet wat ik nu moet doen, kaart is nieuw, niet overgeclocked en duur
Het rare is dat ik eerst hellemaal geen artifacts zag, kan die door gamen beschadigd zijn ??
[ Voor 5% gewijzigd door albatrosX1 op 27-08-2006 02:11 ]