Geen idee wat voor systeem dat is, maar wie weet krijg je daar nog wel antwoord op hier
Wat betreft kassa hardware: tot zo'n 1,5 jaar terug verkocht IBM nog POS terminals (duur woord voor kassa

) met een 400MHz AMD K6. Daar hebben we er ondertussen een hoop van uitgeleverd, en die dingen doen 't allemaal nog prima, en zijn meer dan ruim voldoende voor een kassa in een bar.
Op dit moment is hun 'traagste' kassa denk ik de
SurePOS 514 met een 1.2GHz VIA processor (ongeveer vergelijkbaar met een 600MHz P3), maar dat is waarschijnlijk vooral omdat de K6 processoren op zijn...

En zoals al gezegd, voor een goede MP3-jukebox heb je niet meer dan een bescheiden Pentium of K5/6 nodig, en onder DOS of een kale Linux installatie zou je zelfs nog prima met een 486 uitkunnen!
Die 2500+ zou ik lekker in de back office neerzetten, voor je administratie en correspondentie, etc.
Wat software betreft is het land waar je bar komt idd. wel heel belangrijk. Stel dat je POS software hebt dat prima (en gecertificeerd) met InterPay kan babbelen, maar geen Proton interface heeft, dan heb je in Belgie een probleem. Of hij doet creditcard transacties goed via 3C, maar niet via bv. Shift4, dan heb je in de VS niet zo bar veel aan zo'n interface.
Wat muzieksoftware en rechten betreft weet ik 't niet, maar bij Nederlandse klanten kom ik vrijwel steeds Alcas tegen.