Hallo,
Ik ben al enige tijd opzoek naar een goede all-in-one printer die ik aan ons thuisnetwerk kan hangen met een eigen ip-adres.
De printer moet voldoen aan de volgende eisen:
Moet kunnen printen/scannen/kopieren en het liefst ook faxen
Moet aan een ADSL-router via UTP-kabel aangesloten worden
Moet redelijk tot snel printen
Moet goede kwaliteit (foto's) kunnen printen
Hoeft niet perse een laser-printer te zijn
Cartridges het liefst zo goedkoop mogelijk
Zelf zat ik te denken aan een canon printer omdat deze van goede kwaliteit zijn en de inktcartridges niet zo duur zijn. Echter kan ik geen canon printer vinden die aan alle andere eisen voldoet.
Of is er een andere manier mogelijk om een printer aan een netwerk te koppelen zonder dat er de hele tijd 1 PC aan moet staan?
Mijn budget gaat tot max 250 euro.
Iemand een idee welke printer ik hiervoor kan nemen?
Heb zelf al vele bij mij bekende site's afgestruind maar nog niets gevonden.
Het belangrijkste is dat het een all-in-one printer moet zijn die aan het netwerk gekoppeld kan worden.
Alvast bedankt!!
Ik ben al enige tijd opzoek naar een goede all-in-one printer die ik aan ons thuisnetwerk kan hangen met een eigen ip-adres.
De printer moet voldoen aan de volgende eisen:
Moet kunnen printen/scannen/kopieren en het liefst ook faxen
Moet aan een ADSL-router via UTP-kabel aangesloten worden
Moet redelijk tot snel printen
Moet goede kwaliteit (foto's) kunnen printen
Hoeft niet perse een laser-printer te zijn
Cartridges het liefst zo goedkoop mogelijk
Zelf zat ik te denken aan een canon printer omdat deze van goede kwaliteit zijn en de inktcartridges niet zo duur zijn. Echter kan ik geen canon printer vinden die aan alle andere eisen voldoet.
Of is er een andere manier mogelijk om een printer aan een netwerk te koppelen zonder dat er de hele tijd 1 PC aan moet staan?
Mijn budget gaat tot max 250 euro.
Iemand een idee welke printer ik hiervoor kan nemen?
Heb zelf al vele bij mij bekende site's afgestruind maar nog niets gevonden.
Het belangrijkste is dat het een all-in-one printer moet zijn die aan het netwerk gekoppeld kan worden.
Alvast bedankt!!