Ik heb zo nog niet gezien op de Seriele/Parallel poort maar wel via een USB poort..
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Zover ik weet bestaan die niet. Je kan (geloof ik, maar weet het helemaal niet zeker) via een seriele kabel je pc connecten aan een andere pc met wel een NIC. Ik geloof dat ik in mijn NT4 MCSE cursus hier iets over gelezen heb, maar dat is alweer 1.5 jaar geleden... Dus of dit waar is en hoe dit precies te doen durf ik net te zeggen.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Volgens mij is je parallelle poort zelfs nog een stuk langzamer dan een 10Mbit netwerk, dus het kan volgens mij niet. Wel kan je een zgn 'laplink' kabel tussen twee computers aansluiten, en daarover dan een netwerk verbinding opzetten.
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
Draco,
Ik heb twee versies:
- Parallel Port Multiplexor Adapter II
- PE2 Pocket Ethernet Adapter II
Ik kan allen niet meer vinden waar ze aangeschaft zijn,
het zijn wel al oude
machine's waar ze aan hangen......
Kan je helaas niet verder helpen. Suc6!
Ik heb twee versies:
- Parallel Port Multiplexor Adapter II
- PE2 Pocket Ethernet Adapter II
Ik kan allen niet meer vinden waar ze aangeschaft zijn,
het zijn wel al oude
Kan je helaas niet verder helpen. Suc6!
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Pagina: 1