Toon posts:

netwerk probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is er een mogelijkheid om een externe netwerkadapter aan te sluiten op een com of een ltp poort.

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Neem mij niet te serieus

Ik heb zo nog niet gezien op de Seriele/Parallel poort maar wel via een USB poort..

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54

Metzie

Nyaano !

Zover ik weet bestaan die niet. Je kan (geloof ik, maar weet het helemaal niet zeker) via een seriele kabel je pc connecten aan een andere pc met wel een NIC. Ik geloof dat ik in mijn NT4 MCSE cursus hier iets over gelezen heb, maar dat is alweer 1.5 jaar geleden... Dus of dit waar is en hoe dit precies te doen durf ik net te zeggen.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 12:40
Volgens mij is je parallelle poort zelfs nog een stuk langzamer dan een 10Mbit netwerk, dus het kan volgens mij niet. Wel kan je een zgn 'laplink' kabel tussen twee computers aansluiten, en daarover dan een netwerk verbinding opzetten.

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:44
Ik gebruik zelf een Xircom gevalletje
Gaat op de par. poort en werkt onder 95/98, NT4 en w2k.
NIET onder ME
Werkt op een 10mbit snelheid, goed te doen :)

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Verwijderd

Topicstarter
hoe heet dat xircom gebvalletje en wat kost dat

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:44
Draco,
Ik heb twee versies:
- Parallel Port Multiplexor Adapter II
- PE2 Pocket Ethernet Adapter II

Ik kan allen niet meer vinden waar ze aangeschaft zijn,
het zijn wel al oude (8> machine's waar ze aan hangen......
Kan je helaas niet verder helpen. Suc6!

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Pagina: 1