Access IBM kan geen draadloos netwerk meer detecteren

Pagina: 1
Acties:

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
Ik heb een IBM Thinkpad T43 van m'n werk te leen gekregen. Er draait Windows XP Pro (SP1) op, en er zit een Intel Pro 2200BG draadloze netwerkkaart in (naast de ethernet kaart).
Tot voor kort kon ik via ThinkVantage Accesss Connections de diverse netwerken waar ik verbinding op wil/moet maken, instellen. Echter, sinds gisteren kan dit programma geen draadloze netwerken meer detecteren. Bedrade netwerken is geen probleem.
Als ik via de standaard Windows manier de draadloze netwerkadapter configureer, kan ik wel alle netwerken zien en erop aanloggen. Het lijkt me dus dat het probleem in het ThinkVantage Access programma zit, of in de samenwerking tussen dat programma en de draadloze netwerkkaart.
Als ik het aanmaken van de verbinding log, dan krijg ik de melding te zien dat het Access programma geen statusmelding van de draadloze adapter terug krijgt.

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om de oorzaak beter vast kan stellen om zo de tijd dat de helpdesk van m'n werkgever bezig is met de laptop, te verkorten.

Hier kon uw advertentie staan