hey allemaal,
De dag voor mijn vakantie naar Tsjechie heb ik een nieuwe camera gekocht, een Canon Eos 350D.
Ik heb de vakantie door dus maar lekker lopen proberen met het toestel. Ik heb niet echt tijd gehad me te verdiepen in de mogelijkheden en functionaliteiten van het toestel en het boekje had ik thuis laten liggen
. Toch ben ik nu al behoorlijk blij met mn aankoop
Hier ff een greep uit de foto's die ik geschoten heb.
ik vond deze foto's zelf wel aardig. nr.12 is zoals jullie wel zien al bewerkt.
Verder weet ik zelf niet zoveel over de foto's te zeggen. Bij foto's door anderen weet ik vaak heel goed wat ik wel en niet mooi vind maar om de een of andere manier vind ik dat bij mezelf nogal lastig te bepalen.
Graag zou ik van jullie wat commentaar/tips krijgen.
Alvast bedankt!
(willen jullie nog dat de foto's worden doorgelinkt naar highres of lukt t zo wel?)
nr.1

nr.2

nr.3

nr.4

nr.5

nr.6

nr.7

nr.8

nr.9

nr.10

nr.11

nr.12
De dag voor mijn vakantie naar Tsjechie heb ik een nieuwe camera gekocht, een Canon Eos 350D.
Ik heb de vakantie door dus maar lekker lopen proberen met het toestel. Ik heb niet echt tijd gehad me te verdiepen in de mogelijkheden en functionaliteiten van het toestel en het boekje had ik thuis laten liggen

Hier ff een greep uit de foto's die ik geschoten heb.
ik vond deze foto's zelf wel aardig. nr.12 is zoals jullie wel zien al bewerkt.
Verder weet ik zelf niet zoveel over de foto's te zeggen. Bij foto's door anderen weet ik vaak heel goed wat ik wel en niet mooi vind maar om de een of andere manier vind ik dat bij mezelf nogal lastig te bepalen.
Graag zou ik van jullie wat commentaar/tips krijgen.
Alvast bedankt!
(willen jullie nog dat de foto's worden doorgelinkt naar highres of lukt t zo wel?)
nr.1

nr.2

nr.3

nr.4

nr.5

nr.6

nr.7

nr.8

nr.9

nr.10

nr.11

nr.12