Zo als de titel al zegt heb ik een probleem bij het booten. Het is niet mijn eigen laptop, ik zou ook alleen maar ff windows + nog wat meuk er op zetten. Dat ging in princiepe goed tot dat ik vanochtend hem weer wilde opstarten. Hij blijft namelijk tijdens de boot hangen, vlak na de controle van de harde schijf stop hij er mee. Dus voor dat hij begint met het laden van windows.
Dit is dus alles wat ik zie:

( sorry voor het gare plaatje)
ik kan nog wel in de bios komen en daar dingen veranderen, omdat hij na de DVD speler bleef hangen heb die gedisabeld, maar dat hielp niet. Ook het laden van de default settings help niet. Omdat het een laptop is weet ik niet hoe ik de bios helemaal moet resetten (de laptop openmaken is geen optie) dus dat heb ik nog niet geprobeerd. Wel heb ik alle stroom er een poos afgehad en dat wil ook niet helpen.
heeft iemand van jullie nog een idee wat ik kan doen?
specs:
Type processor AMD Athlon-XP
Kloksnelheid 1800 MHz
Intern geheugen 128 MB
Beeld
Beeldscherm type TFT
Beeldscherm grootte 14,1 inch
Beeldscherm resolutie 1024 x 768
Videokaart type VIA/S3 Twister
Videogeheugen 64 MB
Geluid
Geluid AC'97
Opslagmedia
Opslagcapaciteit 20 GB
Dit is dus alles wat ik zie:
( sorry voor het gare plaatje)
ik kan nog wel in de bios komen en daar dingen veranderen, omdat hij na de DVD speler bleef hangen heb die gedisabeld, maar dat hielp niet. Ook het laden van de default settings help niet. Omdat het een laptop is weet ik niet hoe ik de bios helemaal moet resetten (de laptop openmaken is geen optie) dus dat heb ik nog niet geprobeerd. Wel heb ik alle stroom er een poos afgehad en dat wil ook niet helpen.
heeft iemand van jullie nog een idee wat ik kan doen?
specs:
Type processor AMD Athlon-XP
Kloksnelheid 1800 MHz
Intern geheugen 128 MB
Beeld
Beeldscherm type TFT
Beeldscherm grootte 14,1 inch
Beeldscherm resolutie 1024 x 768
Videokaart type VIA/S3 Twister
Videogeheugen 64 MB
Geluid
Geluid AC'97