x850 crossfire probleem

Pagina: 1
Acties:

• unpar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07-2021
hi.
Ik heb weekje geleden een P5W DH DELUXE + Sapphire 850 crossfire edition + sapphire x 850 pro gekocht. Alles doet perfect met een uitzondering : crossfire menu komt niet in catalyst. dus er kan geen crossfire activeren. Op de moederboord zit de nieuwste bios catalyst ver. is 6.8(andere ook geproobeert) alles is gewoon up to date. Weet iemand een oplossing ??
bedankt.
Andy

Verwijderd

Als ik mij niet vergis heb je 2 crossfire edition kaarten nodig. Jij hebt 1 crossfire edition kaart en 1 pro kaart. Daarom kan jij crossfire niet aanzetten.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-07 23:21

Bever!

3

Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:08:
Als ik mij niet vergis heb je 2 crossfire edition kaarten nodig. Jij hebt 1 crossfire edition kaart en 1 pro kaart. Daarom kan jij crossfire niet aanzetten.
niet waar, je hebt 1 crossfire kaart nodig..

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-07 23:33

SpamLame

niks

Maakt de positie van de kaart uit?
Anders wissel je de kaarten even van slot.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
offtopic:
Best jammer dat je een pro hebt genomen, je had beter een XT kunnen nemen

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-07 21:04
Misschien kan je een screenshotje maken waar je vast loopt want het is nogal onduidelijk.

Je hebt btw 1mastercard nodig en 1 slavecard. Maar zijn mastercard zal zich zelf wel downgraden omdat zijn slavecard langerzamer is dan zijn mastercard :'(

waar heb je die X850 Crossfire edition gekocht :o overal waar ik kom kosten die krengen ruim boven de 200,-

[ Voor 28% gewijzigd door Dubbel Fristie op 26-08-2006 14:23 ]

• unpar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07-2021
er loopt niks vaast. aleen crossfire modus gaat niet aan. in advanced menu van catalyst moet normaal crossfire menu zijn, maar is er niet. kaarten ziten goed in sloten, heb ik gewisselt doet ook niet. in bios kan ook niet veel instellen, link naar handleiding : ftp://dlsvr02.asus.com/pu...luxe/e2557_p5w_dh_dlx.pdf

heb em gekocht in http://www.cool-prices.nl/

[ Voor 6% gewijzigd door unpar op 28-08-2006 22:03 ]

Pagina: 1